25.041
netweters
|
154.097
antwoorden
|
20.891
vragen
|
Verbruik gegevens niet zichtbaar in de My Telenet app
Sinds afgelopen weekend krijg ik een foutmelding als ik mijn mobiele verbruik gegevens opvraag in my Telenet app. Er komt een melding. Oeps er ging iets fout, Probeer opnieuw.
Als ik via de website ga kijken dan staat bij verbruik. In afwachting van activatie, activeer je simkaart.
Is dit een algemeen probleem?
Neen, dat heb ik niet gedaan
@Royal Dit is helaas een gekende storing. Onze diensten zijn hiervan op de hoogte en werken aan een oplossing. We kunnen enkel aanraden om op een later tijdstip opnieuw te proberen. Onze excuses voor deze hinder!
Ok bedankt voor de info
Verbruik in MyTelenet kan terug geraadpleegd worden.
Hier gaat het toch nog steeds niet
Bij mobiel verbruik heb ik nog steeds staan, in afwachting tot activatie simkaart.