25.043
netweters
|
154.119
antwoorden
|
20.897
vragen
|
Verbruik gegevens niet zichtbaar in de My Telenet app
Sinds afgelopen weekend krijg ik een foutmelding als ik mijn mobiele verbruik gegevens opvraag in my Telenet app. Er komt een melding. Oeps er ging iets fout, Probeer opnieuw.
Als ik via de website ga kijken dan staat bij verbruik. In afwachting van activatie, activeer je simkaart.
Is dit een algemeen probleem?
Neen, dat heb ik niet gedaan
@Royal Dit is helaas een gekende storing. Onze diensten zijn hiervan op de hoogte en werken aan een oplossing. We kunnen enkel aanraden om op een later tijdstip opnieuw te proberen. Onze excuses voor deze hinder!
Ok bedankt voor de info
Verbruik in MyTelenet kan terug geraadpleegd worden.
Hier gaat het toch nog steeds niet
Bij mobiel verbruik heb ik nog steeds staan, in afwachting tot activatie simkaart.
Idem hier zelfs na de update Telenet app werkt het niet
Hier werkt het ook niet, ik mag 150GB gebruiken, maar sinds zondag kan ik het nietmeer opvolgen.
@Kristof schreef:Hier werkt het ook niet, ik mag 150GB gebruiken, maar sinds zondag kan ik het nietmeer opvolgen.
Stuur een mail naar Telenet, vraag wat er gebeurt als jij over de limiet gaat. Mij werd indertijd geantwoord dat Telenet dan een reset zou doen. Het is nooit zo ver gekomen, maar Telenet kan jou niet verantwoordelijk stellen als ze jou niet in staat stellen om je verbruik te raadplegen, dat is hun probleem.
Hier hetzelfde. Werkt niet meer en melding dat ik moet activeren (desondanks m'n 5 simkaarten al jaren actief staan). Vorig jaar een gelijkaardig probleem gehad, ook net voor vertrek op zomervakantie en dat heeft belachelijk lang geduurd vooraleer het terug OK was. Ik ben benieuwd... Leuk dat je je roaming verbruik (weer) niet kan opvolgen!
Geef dit altijd door aan telenet vraag hoe je het kosteloos kan opvolgen als het niet werkt
Dan heb een bewijs moest er extra worden aangerekend dan kan je er niets aan doen
Zoals de medewerker zegt hier er zijn problemen dat is al goed voor de klant als bijkomend bewijs
Dat wil niet zeggen doe maar op het verbruik zal wel eens bekeken worden maar het komt wel goed dat weten van andere klanten op vakantie zijn geweest
Normaal kan je op je gsm ook het mobiele data verbruik zien zo heb je toch redelijk beeld van je verbruik