Beantwoorden
Royal
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag Complimentendag

Verbruik gegevens in My Telenet app niet zichtbaar

Verbruik gegevens niet zichtbaar in de My Telenet app

Sinds afgelopen weekend krijg ik een foutmelding als ik mijn mobiele verbruik gegevens opvraag in my Telenet app. Er komt een melding. Oeps er ging iets fout, Probeer opnieuw.

Als ik via de website ga kijken dan staat bij verbruik. In afwachting van activatie, activeer je simkaart. 
Is dit een algemeen probleem? 

 

18 reacties
Royal
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag Complimentendag

Verbruik gegevens in My Telenet app niet zichtbaar

Om je mobiele dataverbruik op je iPhone te bekijken is dit sinds de laatste keer dat je de statistieken hebt gereset, Vind ik niet de oplossing, want de huidige periode loopt al. 
Waarom communiceert Telenet niet over dit probleem en komen ze zelf niet met een oplossing? 
 

 

trekkie
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! It's your eighth party!

Verbruik gegevens in My Telenet app niet zichtbaar

Hier ook al enkele dagen in de app en op "mijn telenet" de melding: Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw.

Zeer vervelend. Wordt dit nog opgelost?

Royal
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag Complimentendag

Verbruik gegevens in My Telenet app niet zichtbaar

Zeer goede vraag. Zal waarschijnlijk geen prioriteit zijn, want anders kan ik mij niet voorstellen waarom dit nu al dagen aansleept. 

sammyke007
Freshman Meerweter
Berichten: 74
Al 25 duimen! Goed bezig! Star Wars Day Say what?!

Verbruik gegevens in My Telenet app niet zichtbaar

Ik hoop oprecht dat ik verkeerd ben en dat Telenet het tegendeel zal bewijzen, maar vorig jaar spraken we over maanden 😅