25.050
netweters
|
154.163
antwoorden
|
20.901
vragen
|
Verbruik gegevens niet zichtbaar in de My Telenet app
Sinds afgelopen weekend krijg ik een foutmelding als ik mijn mobiele verbruik gegevens opvraag in my Telenet app. Er komt een melding. Oeps er ging iets fout, Probeer opnieuw.
Als ik via de website ga kijken dan staat bij verbruik. In afwachting van activatie, activeer je simkaart.
Is dit een algemeen probleem?
Hier ook al enkele dagen in de app en op "mijn telenet" de melding: Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw.
Zeer vervelend. Wordt dit nog opgelost?
Zeer goede vraag. Zal waarschijnlijk geen prioriteit zijn, want anders kan ik mij niet voorstellen waarom dit nu al dagen aansleept.
Ik hoop oprecht dat ik verkeerd ben en dat Telenet het tegendeel zal bewijzen, maar vorig jaar spraken we over maanden 😅
Hier schijnt niet iedereen last van te hebben, het is daarom zeer belangrijk dat dit gemeld wordt via de storingsdienst. Volgens de helpdesk kan dit betekenen dat ze makkelijker de fout in het systeem kunnen vinden.
Dat is enkel in Belgie niet in buitenland of werkt het wel over de grenzen deze "CONSULT" te sturen naar 1921