24761
netweters
|
152504
antwoorden
|
20714
vragen
|
Beste,
Met de nieuwe app kan ik mijn data verbruik van thuis consulteren, maar niet het data verbruik van mijn smartphone, wat ik juist heel gemakkelijk en handig vond met de vorige app.
@louishufk: Afgemeld, herstart, app opnieuw geïnstalleerd, nieuwe gebruiker aangemaakt, niets van deze dingen blijkt te helpen. ;-(
Als je zo'n koppig toestel hebt kun je dat hier best doorgeven. (merk , type, OS, app versie). misschien kunnen de techniekers er iets mee aanvangen.
Groeten
@louishufk de toestelinfo die ik vroeg was gericht aan Android gebruikers die niet kunnen swipen in hun verbruiksoverzicht. 😉
Als sommige leden van het gezin het verbruik van hun eigen nummer niet kunnen bekijken in de Telenet-app, neem je best eens contact op met Telenet zelf. Hier kan je namelijk lezen dat je als gebruiker je eigen verbruik zou moeten kunnen bekijken en als beheerder kan je alle nummers zien binnen je WIGO.
Hoi,
in heb hetzelfde probleem met iOS 13.2.2. ik kan het vast internet verbruik bekijken in de Telenet app. Maar van mijn kong kan ik het verbruik niet bekijken. Ook heb ik de App al herstart. Er komt geen bolletje te staan.
Recent zijn er nogal wat problemen bij het aanmelden.
Uw probleem is duidelijk een herhaling van het probleem van @arnouth . Er is hier helaas geen oplossing gegeven.
Neem contact met Telenet.
@gino123456 geef het zeker door aan de Telenet klantendienst. Dit moet door hen verder onderzocht worden en indien nodig zal er een dossier gestart worden voor de back office. 😉