24770
netweters
|
152556
antwoorden
|
20720
vragen
|
Ik kan mijn verbruik (vast en mobiel) niet raadplegen. Op mijn desktop krijg ik 'Er ging iets mis. We konden jouw gegevens niet ophalen. Probeer opnieuw'.
In de app krijg ik 'No chart data available'.
Ook mijn vast verbruik op de factuur voor de maand mei klopt langs geen kanten: veel te laag.
Wat een knoeiboel!
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Verbruik niet raadpleegbaar
Had dat een paar weken geleden. Ik heb dit probleem nog altijd.
@Evdb @LordCoeCoe @m-jan20 krijgen jullie nog steeds de melding 'Oeps er ging iets mis' te zien wanneer jullie je verbruik willen raadplegen via MyTelenet? Indien ja, kunnen jullie een screenshot delen (met eventuele persoonlijke gegevens afgeschermd).
In de MyTelenet-app zien jullie een andere melding? Krijgen jullie daar ook allemaal de melding 'No chart data available' te zien, zoals @Evdb? Ook hier mogen jullie ons altijd een screenshot van bezorgen.
Ik krijg geen foutmelding, maar de tellers van het totale verbruik blijven gewoon op 0 staan. Als ik naar verbruikdetails ga, zie ik wel dat alles correct geregistreerd wordt.
beginscherm (totaal mobiel verbruik)
scherm samen verbruikt
eigen verbruik totalen
verbruikdetails
Via ‘My Telenet’ kan ik nu mijn verbruik zien, maar het werkt nog niet correct.
Kies ik ‘Groepsbundel’ dan zie ik het verbruik. Dat lijkt me correct.
Kies ik echter bovenaan ‘data sim’, dan klopt het niet.
Kies ik bovenaan mijn telefoonnummer, dan klopt het ook niet.
In de MyTelenet-app (versie 5.6.0) krijg ik nog altijd de foutmelding 'No chart data available'.
Ik krijg geen "oeps" melding meer. Dank aan de personen die dat gefixt hebben.
Dat is goed nieuws de vakantie komt er aan