Beantwoorden
Antony
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Volumebar op Playsports.be verdwenen

ik heb geen geluid op mijn PC wanneer ik Play Sport kijk. Yelo TV doet het wel. Probleem op zowel Chrome als Firefox. En probleem is recent, heeft vroeger altijd gewerkt.

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel:klank Play Sport

22 reacties
Kcquipor
Freshman Meerweter
Berichten: 62
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Volumebar op Playsports.be verdwenen

Bedoel je via playsports.be ? Ze hebben inderdaad sinds kort een aanpassing gedaan op hun site en ik kan ook mijn audio volume niet meer aanpassen op de site 😕 

Antony
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Volumebar op Playsports.be verdwenen

inderdaad, ja. maar U heeft ook geen oplossing dus. telenet zegt dat het aan mijn PC ligt

ED3
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Volumebar op Playsports.be verdwenen

Ik zit met zelfde probleem. Ook ik kreeg te horen van telenet dat het mijn computer was terwijl het weldegelijk ginder zit.

Antony
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Volumebar op Playsports.be verdwenen

dan zijn we op korte tijd al met zijn drieen

0 Likes
ED3
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Volumebar op Playsports.be verdwenen

is terug gemaakt vandaag . ik kan weer werken ermee

0 Likes
Antony
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Volumebar op Playsports.be verdwenen

bij mij helaas niet. ik heb geen geluid op playsports

0 Likes
fritseman
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Volumebar op Playsports.be verdwenen

Sinds een tweetal weken heb ik een probleem met het geluid op de website van Playsports.

 

Als ik een wedstrijd stream heb je rechts onderaan de geluidsknop.  Vroeger kon je die aan of uit zetten.  Als je deze aan zette verscheen er een balkje om het geluid luider of zachter te zetten.

 

Nu staat de aan en uitknop er nog steeds maar verschijnt het balkje niet meer.  Gevolg is dat bij zowel geluid aan als geluid uit er gewoon geen geluid is.  Het ligt niet aan mijn instellingen of dergelijke want in bijvoorbeeld Yeloplay kan ik wel gewoon kijken met geluid op dezelfde laptop.

 

Nog iemand die hetzelfde probleem ervaart of een oplossing weet?  Ik kijk trouwens in Chrome browser.

 

Alvast bedankt!

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Volumebar op Playsports.be verdwenen

Ik heb dit net zelf eens even getest en ook hier op Chrome en Firefox krijg ik geluid te horen via playsports.be. Hopelijk is het bij jullie ook opgelost! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
MathijsL
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf!

Volumebar op Playsports.be verdwenen

jammer genoeg heb ik net hetzelfde probleem sinds enkele weken. Op iPhone/iPad werkt playsports prima maar op pc (zowel chrome als edge) werkt het geluid sinds een tijdje niet meer. icoontje toont nog wel, maar de slider om luider en zachter te zetten is verdwenen.

 

Beste Telenet: nee, dit ligt niét aan onze pc's, dit ligt wel degelijk bij jullie.. Los het aub op, ipv ons aan het lijntje te houden..

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Volumebar op Playsports.be verdwenen

@MathijsL 

Het is daarmee dat @Suzy ook vermeld en eigenlijk vraagt of het is opgelost. 

 

Blijkbaar is er nog een probleem dus als troubleshoot kan je eens je cache en cookies legen en daarna eens opnieuw inloggen. Moest er dan nog een probleem zijn dan kan @Suzy het nog eens door geven maar meer kan er ook niet gedaan worden. 

 

Hier is nog altijd geen klantendienst en dus Telenet op zich kan er niet veel mee doen. Maar test het nog eens en anders laat je het hier nog weten en kan @Suzy het nog eens intern door geven en laten bekijken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Volumebar op Playsports.be verdwenen


@patrick37  schreef:

... knip ...

Hier is nog altijd geen klantendienst

... knip


En dat zal het ook nooit zijn of worden. Dit is een forum voor en door klanten.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Volumebar op Playsports.be verdwenen

@fritseman 

Heb jou bericht hierbij gezet omdat ik wist dat er nog een topic was , bij deze heb ik het terug gevonden en jou bericht daarbij geplaatst. Hier kan je het opvolgen als er een oplossing komt of lees de topics eens door en misschien kan er dan al iets van een oplossing tussen zitten.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
fritseman
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Volumebar op Playsports.be verdwenen

Dag Suzy,

 

Probleem is hier nog steeds niet verholpen.  Ik heb nog steeds geen geluid op de website van Playsports.  Zie foto hieronder.  rechtsonder heb je de luidspreker die ik aan of uit kan zetten.  Op de foto hieronder staat de luidspreker aan maar nog steeds geen geluid en de geluidsbar om je geluid luider te zetten is nog steeds verdwenen.  Ik kan wel muziek beluisteren en in Yelotv heb ik ook geluid dus aan mijn toestel ligt het sowieso niet.  Alvast bedankt voor de hulp.playsports.jpg

0 Likes
Magic
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Follow the reader, reader! Vernieuwde Telenet Webmail? Leesbeest! Goed gevonden!

Volumebar op Playsports.be verdwenen

Dag Suzy,

 

Hier zelfde Probleem..

Graag oplossing.. We betalen er tenslotte voor..

 

Probleem is hier nog steeds niet verholpen.  Ik heb nog steeds geen geluid op de website van Playsports.  Zie foto hieronder.  rechtsonder heb je de luidspreker die ik aan of uit kan zetten.  Op de foto hieronder staat de luidspreker aan maar nog steeds geen geluid en de geluidsbar om je geluid luider te zetten is nog steeds verdwenen.  Ik kan wel muziek beluisteren en in Yelotv heb ik ook geluid dus aan mijn toestel ligt het sowieso niet.  Alvast bedankt voor de hulp.

Magic_0-1639927099665.jpeg

 

0 Likes
 
 Beantwoorden
 
0 Likes