24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
ik heb geen geluid op mijn PC wanneer ik Play Sport kijk. Yelo TV doet het wel. Probleem op zowel Chrome als Firefox. En probleem is recent, heeft vroeger altijd gewerkt.
Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel:klank Play Sport
Bedoel je via playsports.be ? Ze hebben inderdaad sinds kort een aanpassing gedaan op hun site en ik kan ook mijn audio volume niet meer aanpassen op de site 😕
inderdaad, ja. maar U heeft ook geen oplossing dus. telenet zegt dat het aan mijn PC ligt
Ik zit met zelfde probleem. Ook ik kreeg te horen van telenet dat het mijn computer was terwijl het weldegelijk ginder zit.
dan zijn we op korte tijd al met zijn drieen
is terug gemaakt vandaag . ik kan weer werken ermee
bij mij helaas niet. ik heb geen geluid op playsports
Sinds een tweetal weken heb ik een probleem met het geluid op de website van Playsports.
Als ik een wedstrijd stream heb je rechts onderaan de geluidsknop. Vroeger kon je die aan of uit zetten. Als je deze aan zette verscheen er een balkje om het geluid luider of zachter te zetten.
Nu staat de aan en uitknop er nog steeds maar verschijnt het balkje niet meer. Gevolg is dat bij zowel geluid aan als geluid uit er gewoon geen geluid is. Het ligt niet aan mijn instellingen of dergelijke want in bijvoorbeeld Yeloplay kan ik wel gewoon kijken met geluid op dezelfde laptop.
Nog iemand die hetzelfde probleem ervaart of een oplossing weet? Ik kijk trouwens in Chrome browser.
Alvast bedankt!
jammer genoeg heb ik net hetzelfde probleem sinds enkele weken. Op iPhone/iPad werkt playsports prima maar op pc (zowel chrome als edge) werkt het geluid sinds een tijdje niet meer. icoontje toont nog wel, maar de slider om luider en zachter te zetten is verdwenen.
Beste Telenet: nee, dit ligt niét aan onze pc's, dit ligt wel degelijk bij jullie.. Los het aub op, ipv ons aan het lijntje te houden..
Het is daarmee dat @Suzy ook vermeld en eigenlijk vraagt of het is opgelost.
Blijkbaar is er nog een probleem dus als troubleshoot kan je eens je cache en cookies legen en daarna eens opnieuw inloggen. Moest er dan nog een probleem zijn dan kan @Suzy het nog eens door geven maar meer kan er ook niet gedaan worden.
Hier is nog altijd geen klantendienst en dus Telenet op zich kan er niet veel mee doen. Maar test het nog eens en anders laat je het hier nog weten en kan @Suzy het nog eens intern door geven en laten bekijken.
@patrick37 schreef:... knip ...
Hier is nog altijd geen klantendienst
... knip
En dat zal het ook nooit zijn of worden. Dit is een forum voor en door klanten.
@Ex-Netweter
Heb jou bericht hierbij gezet omdat ik wist dat er nog een topic was , bij deze heb ik het terug gevonden en jou bericht daarbij geplaatst. Hier kan je het opvolgen als er een oplossing komt of lees de topics eens door en misschien kan er dan al iets van een oplossing tussen zitten.
Dag Suzy,
Probleem is hier nog steeds niet verholpen. Ik heb nog steeds geen geluid op de website van Playsports. Zie foto hieronder. rechtsonder heb je de luidspreker die ik aan of uit kan zetten. Op de foto hieronder staat de luidspreker aan maar nog steeds geen geluid en de geluidsbar om je geluid luider te zetten is nog steeds verdwenen. Ik kan wel muziek beluisteren en in Yelotv heb ik ook geluid dus aan mijn toestel ligt het sowieso niet. Alvast bedankt voor de hulp.
Dag Suzy,
Hier zelfde Probleem..
Graag oplossing.. We betalen er tenslotte voor..
Probleem is hier nog steeds niet verholpen. Ik heb nog steeds geen geluid op de website van Playsports. Zie foto hieronder. rechtsonder heb je de luidspreker die ik aan of uit kan zetten. Op de foto hieronder staat de luidspreker aan maar nog steeds geen geluid en de geluidsbar om je geluid luider te zetten is nog steeds verdwenen. Ik kan wel muziek beluisteren en in Yelotv heb ik ook geluid dus aan mijn toestel ligt het sowieso niet. Alvast bedankt voor de hulp.