24799
netweters
|
152776
antwoorden
|
20740
vragen
|
Misschien is dit niet het juiste forum, want dit lijkt me een probleem voor Telenet zelf. Ik ben voorlopig nog geen Telenet klant maar heb al wel een profiel aangemaakt. Ondanks dat ik mijn taalvoorkeur op NL heb ingesteld komt de website steeds in FR te staan. Helaas kan ik Telenet zelf niet bereiken zonder klantnummer 🙂
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Taalvoorkeur website
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ten eerste is het geen verplichting klant te zijn. Misschien heb je wel bepaalde kennis van zaken wat heel waardevol hier kan zijn dus geen probleem als je geen of nog geen Klant bent hoor 🙂
Daarnaast eens even gekeken op je afbeelding en idd zag ook bepaalde dingen op frans staan en je nieuwe vragen staan op NL. Heb je al eens uitgelogd en opnieuw ingelogd ?
Telenet komt hier ook niet helemaal tussen dus bellen heeft zeker geen zin. Hier is een moderator voor nodig en in dit geval zullen we @Suzy eens vragen wat het probleem kan zijn.
't is al opgelost, er stond nog een instelling in mijn profiel op FR (waarom, dat weet ik niet). Probeerde mijn post nog te deleten maar was dus te laat 🙂 Toch bedankt.
Ah voilà dus het is al opgelost 🙂
@Suzy moet dan niet meer achter de schermen kijken wat er mis kan zijn 🙂
Moest je in de toekomst dergelijke problemen hebben met de Netweters mag je altijd @Suzy mentionen in je topic. Dat is onze moderator en die kan dan eens achterliggend kijken wat er mis is op dat moment of op je profiel. Bellen naar Telenet zelf heeft geen zin die gaan daar niks aan kunnen doen.
Kleine correctie aan de mededeling van @patrick37 :
@Suzy is de Community Manager van dit forum, en zo is er maar eentje. Moderatoren zijn er vele .... 😁