24770
netweters
|
152559
antwoorden
|
20720
vragen
|
De app wil het wachtwoord niet opslaan.
Zodra ik het wachtwoord ingegeven heb verschijnt het wachtwoord bewaren scherm voor max een halve seconde en voor ik kan aangeven om het wachtwoord op te slaan gaat dit schermpje alweer dicht.
Zeer frustrerend om dagelijks weer het paswoord in te geven.
En ja, ik heb de app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, en in mijn iphone bij wachtwoorden gekeken...
Over welke app heb je het?
Sorry, ik zie in de titel dat het over yeloplay gaat.
Heb jij een digicorder of tv-box? Als je een tv-box hebt kan je yeloplay niet gebruiken en kan je je dus niet aanmelden.
In dat geval moet je telenettv app gebruiken.
Het gaat dus over de YeloPlay app. Is dat op een Android toestel of op een IOS toestel?
Geef best ook de versie van Android of IOS.
Ik heb een iphone SE
13.4.1 update
ik gebruik al jaren mijn yelo app en kan me dus wel aanmelden en kan het gebruiken, maar het is gewoon vervelend dat hij het wachtwoord niet opslaat omdat het kader te snel wegspringt (dit is nog maar sinds het voorbije jaar) ik ‘verbruik’ zo teveel geregistreerde accounts...
@Angiebey dit gaat weinig met de app zelf te maken hebben. Het wachtwoord opslaan is iets wat je doet op je gsm zodat deze onthoud wat je gebruikersnaam is en wachtwoord om ergens in te loggen. Dus het is ergens een fout in je gsm. Je kan altijd eens een herstart doen van de gsm en zien of het gaat maar ik vrees er eigenlijk een beetje voor. Je kan altijd deze link eens doornemen en zien of er daar een oplossing tussen staat.
https://www.iculture.nl/tips/icloud-sleutelhanger-iphone-ipad/
@Angiebey of gebruik eens een andere browser op je smartphone om het login scherm van de Yelo Play app in te openen. Meestal neemt de app je default (standaard) browser om het login scherm te tonen. Misschien dat je dan wel de kans hebt om het wachtwoord te laten onthouden.