Beantwoorden
Marcelleke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Wanneer komt de Telenet TV-app op Samsung Tizen?

Vrt.nu is binnenkort beschikbaar als app voor Samsung Tizen tv's. TV Vlaanderen al een tijdje, VTM.go ook. Waar is Telenet?

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Samsung Tizen

¡ǝʅdɯᴉs ʇᴉ dǝǝʞ
Tags (3)
21 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5804
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wanneer komt de Telenet TV-app op Samsung Tizen?

@Marcelleke 

Dan heb je toch veel informatie niet gelezen hier over Telenet want ook die app is beschikbaar bij Telenet op de tv box. Op de digicorder is de app niet beschikbaar dat zeg ik er wel bij. Maar Tellnet heeft het dus wel dus snap je vraag niet geheel hierover. 

 

https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/VRT-NU-op-TV-Box/m-p/138691

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Marcelleke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Wanneer komt de Telenet TV-app op Samsung Tizen?

Hoi, ik heb het niet over de tv box, die heb ik en vind ik goed maar over de Telenet app: die vind je op Android of IOS smartphones, tablets, boxes, tv maar niet op Samsung tv gebaseerd op Tyzen. Terwijl de concurrentie dat wel heeft😢

¡ǝʅdɯᴉs ʇᴉ dǝǝʞ
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wanneer komt de Telenet TV-app op Samsung Tizen?

@Marcelleke de tv box draait op het horizon 4 project van Liberty Global, in Nederland vraagt men bij ziggo ook al van 2019 voor de app op Samsung tizen systeem te krijgen, is daar ook nog niet gebeurd, vrees dat het wachten zal zijn of dat nog in de pipeline komt van Liberty Global met het horizon 4 systeem dat telenet voor weer een jaar heeft verlengd.

maar voorlopig nog geen nieuws over.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Marcelleke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Wanneer komt de Telenet TV-app op Samsung Tizen?

Er bestaat blijkbaar  al een Samsung Tizen app "Telenet TV Flow". Maar waarom kan ik die niet gebruiken? Zo heb ik een duur all-in abo met tv box, het lijkt me bizar dat ik die app niet kan gebruiken en mensen met een goedkoper louter streaming abo wel?

¡ǝʅdɯᴉs ʇᴉ dǝǝʞ
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5804
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wanneer komt de Telenet TV-app op Samsung Tizen?

@Marcelleke 

Tv Flow is te gebruiken voor diegene die geen tv box hebben of een digicorder of digibox. 

Het is het vroegere Yugo TV maar er zijn minder zender tot je beschikking. Maar je hebt de tv box dus je kan er geen gebruik van maken . Tv Flow is € 9.50 per maand als je dat neemt maar dan veranderd je abonnement naar een One of One Up zonder tv box met Tv Flow. Maar je kan niet de twee hebben das niet mogelijk.

 

https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/verschil-iconic-en-flow

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wanneer komt de Telenet TV-app op Samsung Tizen?

Samsung Smart TV

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wanneer komt de Telenet TV-app op Samsung Tizen?

@luc55 probleem is dat die een tv box heeft en geen Flow tv abbo, dus is die niks met de flow tv app op zijn samsung tv.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5804
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wanneer komt de Telenet TV-app op Samsung Tizen?

@luc55 

Wat is de meerwaarde aan je post ? Daar heeft de topic starter dus helemaal niks aan. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Marcelleke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Wanneer komt de Telenet TV-app op Samsung Tizen?

@luc55 bedankt voor de duidelijke samenvatting, blijkbaar begrijpt men mijn vraag niet😉 Met mijn dure abo kan ik via de tv box de Telenet app (prima) gebruiken op de gekoppelde Samsung tv. Ik kan ook op afstand tv kijken via de Telenet app op Android of IOS (vb. Op een tablet). Maar op mijn tweede en derde Samsung tv heb ik geen tv box dus wens ik daar ook tv te kijken via de Telenet app... Maar die bestaat niet (meer) voor Samsung tv met Tizen om een of andere onduidelijke reden. Er bestaat wel een app Flow Tv maar blijkbaar is dit enkel voor de streaming abo's? Het is toch absurd dat ik hiervoor een tweede en derde tv box moet huren? Zoals eerder aangehaald heeft de concurrentie wel zo'n app voorzien: tv Vlaanderen, vtm go, streamz, binnenkort ook vrt.nu, etc... 

¡ǝʅdɯᴉs ʇᴉ dǝǝʞ
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Wanneer komt de Telenet TV-app op Samsung Tizen?

@Marcelleke  Men heeft je vraag goed begrepen hoor. Wat @Master-Magic  en @patrick37  antwoorden is correct. Je kan de flow app niet gebruiken omdat bij een tvbox de telenet tv app hoort. En daar is helaas geen Tizen-app van.

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Wanneer komt de Telenet TV-app op Samsung Tizen?


@patrick37  schreef:

@luc55 

Wat is de meerwaarde aan je post ? Daar heeft de topic starter dus helemaal niks aan. 


Oei ...

Gaan we hier beginnen met elkaar's posts te beoordelen 😖 ???
Beetje onbeleefd en off-topic zo'n opmerking ...

Als jullie alle posts "zonder toegevoegde waarde" zouden verwijderen, dan schiet er van veel topics niet veel meer over (incl. deze) ...

 

Trouwens, aan jouw eerste antwoord had de topic starter ook helemaal niets.

Hij had het duidelijk over de Samsung Tizen App, die alleen bestaat voor Flow TV en niet voor Telenet TV 🤔

 


@Wheng  schreef:

@Marcelleke  Men heeft je vraag goed begrepen hoor. Wat @Master-Magic  en @patrick37  antwoorden is correct. Je kan de flow app niet gebruiken omdat bij een tvbox de telenet tv app hoort. En daar is helaas geen Tizen-app van.


Ik denk dat de meeste zijn vraag niet hebben begrepen...

De topic starter is heel goed op de hoogte, hij vraagt zich alleen af waarom Telenet nog geen Tizen-App heeft voor Telenet TV.
Alleen het antwoord van @Master-Magic was min of meer relevant:

omdat dit een ander platform is (Horizon?)  ......

 

Maar ik vind dat de topic starter alle recht heeft om zich af te vragen waarom Telenet hier achterblijft  😊

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wanneer komt de Telenet TV-app op Samsung Tizen?

zoals je zegt trekt op niets iedereen vindt dat eerst waren er 4 apps nu nog 3 apps

zouden beter 1 app voor alles maken zoals de rest doet .

er wordt mee gelachen dat werkt met dat en dat werkt op dat niemand geraakt er wijs uit

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wanneer komt de Telenet TV-app op Samsung Tizen?

@luc55 het zijn 3 verschillende systemen en anders gemaakt en een andere software achter de systemen, je kan niet zomaar alles in 1 gooien als het 3 verschillende zijn.

andere providers hebben geen 3 verschillende systemen dat op apps werken.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Wanneer komt de Telenet TV-app op Samsung Tizen?

 

 

 


@flip1953  schreef:


@Wheng  schreef:

@Marcelleke  Men heeft je vraag goed begrepen hoor. Wat @Master-Magic  en @patrick37  antwoorden is correct. Je kan de flow app niet gebruiken omdat bij een tvbox de telenet tv app hoort. En daar is helaas geen Tizen-app van.


Ik denk dat de meeste zijn vraag niet hebben begrepen...

De topic starter is heel goed op de hoogte, hij vraagt zich alleen af waarom Telenet nog geen Tizen-App heeft voor Telenet TV.
Alleen het antwoord van @Master-Magic was min of meer relevant:

omdat dit een ander platform is (Horizon?)  ......

 

Maar ik vind dat de topic starter alle recht heeft om zich af te vragen waarom Telenet hier achterblijft  😊


@Master-Magic  antwoordt inderdaad dat het verschillende platformen zijn. Daarop vraagt de topicstarter waarom hij de Flow-app niet kan gebruiken.
@patrick37  legt het dan goed uit (verschillende apps afhankelijk van het abo).

Hij krijgt dus een antwoord op zijn vraag. Natuurlijk heeft hij het recht om te vragen waarom dat zo is maar het is niet omdat hij het antwoord niet graag heeft dat men zijn vraag niet begrepen heeft. Het is enkel dat wat ik wou zeggen.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.