41747
netweters
|
18276
gesprekken
|
19759
vragen
|
Goeienavond iedereen!
Wij kijken altijd tv via de Yugo tv app op onze Philips smart tv (net nieuw, dus daar kan het niet aan liggen.)
De laatste tijd krijgen we regelmatig foutmeldingen (DRM 13 denk ik) en kunnen we dus niets meer kijken, noch live, nog bewaard. Ik heb geprobeerd de app te verwijderen, en hem dan opnieuw te installeren. Dat was een paar weken geleden ook de oplossing. Nu is dus plots de Yugo tv app verdwenen uit de Google Play store op de tv, en kan ik hem dus niet meer downloaden. Heeft er iemand meer uitleg / een oplossing?
Bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hier ook op de Xiaomi Mi Box 4....Yugo App is plots verdwenen!
Via de nvidia shield is deze ook niet meer te vinden.
Zijn dit allemaal oplossingen gebaseerd op Addroid TV?
Ik vind Yugo alvast niet terug in de Android TV Store.
Ik denk het wel, over het IOS platform heb ik geen informatie...
Dag JuJu,
Deze foutmelding is bekend bij Telenet. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Onze excuses voor de hinder!
Blij dat al te horen...Laat ons hopen dat ze het snel opgelost krijgen! 😀
Bedankt!
Wanneer ik gisterenavond naar de klantendienst belde vertelden ze mij dat het probleem zeker aan onze TV lag, vandaar dat ik verder ben gaan zoeken. Blij dat er een oplossing komt!
Wanneer verwachten jullie een oplossing te kunnen geven? Voorlopig betalen we natuurlijk wel verder voor iets dat we niet volledig kunnen gebruiken...
Beste , is de oplossing onderweg ? Ik heb reeds gebeld en via Whatsapp contact gehad , en ze wisten van niets. Ik koop speciaal de Mi box om rechtstreeks te kunnen streamen en nu is de app onvindbaar ...
Wij hebben dus hetzelfde probleem. Sinds deze week yugo-tv en de app is dus onvindbaar. mijn vraag is dus ook of hier snel een oplossing voor komt
Dag allen,
Ik ben zo blij hier te lezen dat ik niet de enige ben die dit euvel heeft. Ik heb excat hetzelfde meegemaakt. Ik kan de yugo app ook niet meer terugvinden in de appstore op mijn sony smart tv.
ik kreeg eerst het antwoord dat het zeker aan mijn tv moet liggen. Maar ik heb voet bij stuk gehouden en nu hebben ze een dossier aangelegd om het met de IT afdeling te bekijken.
fingers crossed for fast solution!
inderdaad niet terug te vinden in de android tv store
Ik deel graag met jullie dat er effectief een gekend probleem is voor de YUGO TV-app op Android TV of Apple TV waarbij je als klant een "Error 13" / DRM foutmelding ziet. Dit is in dit topic ook al besproken op De Netweters zag ik. Wat ik ook kan vertellen is dat dit al in onderzoek is. Op Apple TV heeft Telenet dit ook al kunnen reproduceren, op Android TV nog niet. Dus heb je het DRM issue, neem dan contact op met Telenet, zodat de klantendienst jouw informatie kan koppelen aan het onderzoek/algemene ticket.
Het niet vindbaar zijn van de YUGO TV-app op Android platformen is een ongekend probleem. Ik heb jullie bevindingen doorgestuurd en heb enkele vragen terug gekregen.
Vragen voor klanten met dit probleem op een Mi Box 4:
Vragen voor klanten met andere devices/platformen waar de app onvindbaar is:
Hoe meer informatie jullie me kunnen geven, hoe beter. 😉
1. ik heb mijn mibox 4 pas dus zou het gek zijn dat ik deze al eens moet resetten
2. Aangezien ik mijn mibox pas heb en er bijna nog niks opstaan heb zou het dus ook al gek zijn dat mijn geheugen op is
3. zie antwoord op vraag 2