24748
netweters
|
152294
antwoorden
|
20688
vragen
|
Ik kan perfect tv kijken in de yelo-app op mijn smartphone of via de website via mijn laptop.
Casten uit de vrtnu app naar mijn chromecast lukt prima.
Echter wanneer ik wil casten naar mijn chromecast (1ste generatie) aangesloten op mijn LG oled55gx6pla dan toont hij het yelo play logo op mijn tv en staat er ready to cast.
Als ik dan begin te casten dan toont hij het logo van het kanaal en een witte balk met LIVE erachter. Er begint dan zowel op mijn smartphone als op de tv een wit cirkeltje te draaien en daar blijft het bij...
Stop ik dan het casten in de yelo app dan kan ik wel terug tv kijken op mijn smartphone maar op de tv schakelt het casten niet uit. Moet geforceerd dit stoppen...
Hey iedereen,
Er zijn zeker moderators aanwezig. Ik heb even het onderzoek er bij gehaald maar op dit moment heb ik voor jullie nog geen update. Van zodra deze er is, zullen we jullie via deze thread op de hoogte brengen.
Alvast een zalig kerstfeest voor iedereen!
Idd yelo play Werkt niet meer op chromecast gen. 1. Heb ook een gen 3 en die werkt perfect. Hopelijk vinden ze hier een oplossing voor. Ik blijf dit volgen
Heb hetzelfde probleem hier ook gisteren ontdekt met een gen1 chromecast
Ik heb 3 weken geleden een tv gekocht voor mijn zoon. Ik heb 2 Chromecast gen1 liggen. Allebei hetzelfde resultaat bij Yelo play: laadteken blijft draaien, meer niet. (Streamz werkt dan weer wel) Wordt nu wel stilaan tijd dat dit opgelost wordt ...
Ik wist niet dat er nog een aparte Streamz app was. Had ik dat eerder geweten... Nu kan ik behalve de VRT en VTM kanalen toch tenminste nog films en series op Streamz bekijken in mijn keuken en boven.
Hallo,
Is er al nieuws ivm een update van de yelo play app?
Mvg
Nog steeds geen update? Jullie blijven op de website wel vrolijk verkondigen dat deze stream functie voor alle chromecast types werken met de yelo play app. Waarom sturen jullie ons geen nieuwere types chromecast op? Dat lost ons probleem op én bespaart jullie meer werk en kosten als ik zie dat dit al langer dan een maand duurt.
Vandaag nog even getest (hoop doet leven), maar het werkt nog niet en mis het wel ...
Even een schopje... Want idd werkt nog steeds niet...
Bijna 2 weken nu zonder update.