24785
netweters
|
152662
antwoorden
|
20729
vragen
|
Ik heb ook een Nexus 5X en die draait Nougat (7.1.2). Hoe heb je die bèta geïnstalleerd? De Yelo Play app werkt niet op toestellen die geroot zijn. Als dat bij jou niet het geval is, dan zou mijn volgende gok zijn dat de app het bèta OS niet herkent en bijgevolg niet ondersteunt.
Mijn Nexus 5X draait ook op Android 7.1.2, en ook geen problemen. Ik vrees dat je zal moeten wachten op een update van de Yelo Play app met support voor Android O.
Elk jaar komt deze vraag opnieuw. De yelo play app werd in het verleden pas enkele tijd na de release van een nieuwe Android versie geüpdatet.
En dat zal deze keer waarschijnlijk ook het geval zijn. Er is een reden waarom het beta is, je moet niet verwachten dat elk bedrijf direct zijn apps aanpast. Ik zou dat ook niet doen, mogelijk werken ze dan niet en dan ga je problemen proberen op te lossen die mogelijk gewoon door de beta komen en die opgelost worden bij de release. Dit is mijn mening natuurlijk. 🙂
@Arthur2 schreef:Elk jaar komt deze vraag opnieuw. De yelo play app werd in het verleden pas enkele tijd na de release van een nieuwe Android versie geüpdatet.
En dat zal deze keer waarschijnlijk ook het geval zijn. Er is een reden waarom het beta is, je moet niet verwachten dat elk bedrijf direct zijn apps aanpast. Ik zou dat ook niet doen, mogelijk werken ze dan niet en dan ga je problemen proberen op te lossen die mogelijk gewoon door de beta komen en die opgelost worden bij de release. Dit is mijn mening natuurlijk. 🙂
Ik zou zelfs verder gaan... het DOEL van een beta is dat je de bedrijven de tijd geeft om hun software te kunnen aanpassen zodat er een werkende versie van de app kan gemaakt worden. En dat neemt ook tijd in beslag.
Je kan niet verwachten dat de Yelo play app direct zal werken op het moment dat de beta van Android8 uitkomt. De Telenet developers hebben ook tijd nodig om de beta van de compatibele Yelo play te ontwikkelen 🙂
Als je jouw redenering volgt zou geen enkele app werken op de Android o bèta...
Ik draai momenteel de bèta en alle apps werken zoals het hoort. 1 app werkt niet...
Bèta voor Nexus via https://developer.android.com/preview/download.html
@Ex-Netweter schreef:Als je jouw redenering volgt zou geen enkele app werken op de Android o bèta...
Ik draai momenteel de bèta en alle apps werken zoals het hoort. 1 app werkt niet...
En waarom zou het feit dat net die ene app het niet (meer) doet niet te wijten zijn aan het bèta OS? (Occam's razor enz.)
En waarom zou het feit dat net die ene app het niet (meer) doet niet te wijten zijn aan het bèta OS? (Occam's razor enz.)
Omdat Yeloplay mij vertelt 'werkt nog niet op Android O'. Ik begrijp dat ze op veilig spelen, maar dit zorgt er wel voor dat de bèta dus niet getest kan worden. Gewoon de app niet laten uitvoeren doet afbreuk aan het bèta-concept.
Yelo Play app werkt trouwens ook niet op de officieel released versie van Oreo - niet op mijn Nexus 5 én niet op mijn Pixel. Ik kan begrijpen dat men wat achterloopt maar een ETA of release datum voor een update zou wel handig zijn en tal van frustraties weg kunnen nemen.
De Yelo Play app werkt ook niet op officieel released versie van Google, niet op mijn Nexus 5 én niet op mijn Pixel: probleem met aanmelden.
Een ETA of release datum van de update om dit op te lossen zou al veel frustraties kunnen weg nemen 😉
Ik heb zo de indruk dat velen het proces van planning, ontwikkeling en release niet kennen of begrijpen. Wat is een alfa en een beta fase? Als ze dat wisten zouden hier zo geen naast-de-kwestie opmerkingen gemaakt worden. En het is niet omdat een final release van een OS er uiteindelijk is dat alle toepassingen meteen ook maar moeten werken, ook de toepassingen (of apps tegenwoordig) moeten aangepast worden, en daar bestaan ook processen voor.
En sommige apps vereisen nu eenmaal meer aanpassing dan anderen, dus zomaar vergelijken is ook niet eerlijk.
Geduld is een schone deugd. Maar voor sommigen is snel blijkbaar niet rap genoeg ...
Trouwens, los daarvan : niet iedereen wil of kan iedere zes maanden een nieuw toestel kopen om onmiddellijk mee te zijn met de nieuwste snufjes.
Denk je echt dat de industrie zit te springen om de zeer kleine minderheid die reeds op versie 8 (Oreo) zit op hun ongeduldige wenken te bedienen?
@StefaanH ik behoor tot de 13% met versie 7 en bij mij werkt de yelo app ook niet........ meer want tot voor een update was alles perfect. Wel ondertussen knap lastig als je dat zo gewend was om dag in dag uit te gebruiken. Zo kan ik mij dat ook voorstellen voor de mensen die overgeschakeld zijn naar versie 8.