24796
netweters
|
152755
antwoorden
|
20735
vragen
|
@Ex-Netweter is dat dan enkel dat programma alleen of zijn er eventueel meerdere die hetzelfde probleem hebben ? Kan zijn dat er iets fout loopt bij de programmatie en het terug kijken ervan .
Het is met meerdere programma's. Altijd als je afleveringen herbekijkt van vtm, vier enz. Vlaamse zenders. En met yugo neem je eigenlijk niets op. Je selecteerd gewoon een aflevering van een bepaald programma in de yugo catalogus.
@Ex-Netweter is natuurlijk wel lastig te bepalen want een decoder of iets kan je resetten maar Yugo heeft geen. Zou de app eens verwijderen en terug installeren om mee te beginnen. Moest het dan nog niet lukken zou ik de klantendienst eens bellen of eventueel bericht sturen via de ASK YUGO messenger. Heb gezien dat u daar kan komen via de website van Telenet en dan Yugo nemen en boven in staat ask Yugo.
Dit is niet enkel via Yugo.
Wij hebben eergisteren ook een aflevering van Gert late night opgenomen via de TV box.
De aflevering was ook nog niet volledig afgelopen, maar toch stopte de opname.
Ik denk dat we ongeveer een 5 tal minuten van het einde gemist hebben.
@Ex-Netweter, ik heb dit eens even nagekeken en blijkbaar staat er sinds 19/04 een dossier voor open. Er zijn inderdaad meerdere programma's (Home & Away, De Mol, ..) die bij terugkijk-TV onvolledig blijken te zijn op YUGO. Soms stopt het programma gewoon en soms krijg je de foutmelding 'ready for casting'.
Dit wordt onderzocht.
dank voor het antwoord.
ik hoop dat er een oplossing gevonden wordt.
met vriendelijke groet
Herman
Beste
Er staat een dossier open sinds 19 april maar dat probleem lijkt nog steeds niet opgelost. Ik had hetzelfde voor met Chicago PD en Chicago Fire... Dat is zeer frustrerend.
Mvg
Daphne