24751
netweters
|
152347
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik krijg de foutmelding "Foutje: 13" op de Yugo app van Apple TV.
TV-gids en interface werkt gewoon enkel bij het afspelen van een live-stream, bewaarde aflevering of het afspelen van een serie werkt niet. Dezelfde serie werkt wel in de Streamz app.
App al afgesloten, geherinstalleerd, Apple TV herstart. Netflix op Apple TV werkt wel alsook de Yugo app op Android telefoon en iPad. Airplay vanaf de iPad naar de Apple TV werkt ook.
Iemand deze foutmelding al gehad en indien ja, wat was de oplossing? Ook al gemeld bij de Telenet Helpdesk met als antwoord: "We hebben je situatie voorgelegd aan onze achterliggende diensten. Ze doen hier alles aan op het zo snel mogelijk opgelost te krijgen. Onze excuses voor het ongemak. Ilse"
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Suzy: Ik heb om 12h de app store gecheckt maar er was geen update. Welke versie zou het moeten zijn (het cijfer dat je ziet bij het opstarten van de app)?
@patrick37 schreef:@ChristofW de twee platformen zullen niet samen gaan. Telenet tv is voor diegene die een Tv box hebben dan kunnen die daar gebruik van maken. Yugo is en zal een apart platform blijven. Of het samen komt geen idee van natuurlijk maar voorlopig toch niet anders hadden we er wel iets van gelezen.
Je bent tegenstrijdig in je antwoord Patrick, je zegt, stellig, dat ze niet samen gaan en op het einde zeg je dat je geen idee hebt 😉 Ben je van Telenet waar je misschien meer inzichten in hebt?
Op zich vind ik het helemaal geen eigenaardig idee. Nu wordt het wat chaos: Yugo TV, Telenet-TV, Streamz. Focus op 1 platform en steek al je energie daar in. De Telenet propositie begint nu toch echt wel scattered te worden en ik zie veel dubbel werk en verloren energie, kan me niet inbeelden dat ze dit ook denken binnen Telenet.
Functioneel doen Yugo en Telenet-TV exact hetzelfde: TV kijken en opnames (met eventueel ook wat series).
Trouwens de Telenet-TV box is gewoon een Android TV dat alles streamt over het internet. Dus technisch hetzelfde als een Android app of Apple TV app.
@ChristofW ik heb zelf geen Android platform om het zelf in de Google Store te gaan verifiëren. Maar in de informatie die ik heb ontvangen staat R8.3.8. Kan dit kloppen met de versies die je in de store ziet staan? Anders moet ik er even achteraan gaan.
En om even terug te komen op de verschillende Telenet TV platformen, is wat @patrick37 aangaf correct. Er zijn op dit moment geen plannen om platformen samen te voegen. Momenteel is dit de structuur:
Streamz is geen Telenet app en wordt onderhouden door Streamz zelf. Dus ben je enkel klant bij Streamz, kan je via deze app de content bekijken. Daarnaast hebben ook zij de mogelijkheid ingewerkt om de app rechtstreeks op Apple TV, Android TV of bepaalde smart tv's te installeren.
Ben je Telenet klant en heb je TV via Telenet (één van de opties hierboven)? Dan kan je de Telenet apps gebruiken om de entertainment content te zien, maar je kan er ook voor kiezen om de Streamz app te gebruiken. Je persoonlijke login van Telenet (PID) zal namelijk ook werken in de Streamz app.
Suzy, het gaat over De Apple TV app, niet de Android tv app. Het probleem moet volgens mij in de backend gebeurt zijn. Want tussen de tijd dat het werkte en niet werkt is er geen app update gekomen op Apple TV. (Wel op iOS, dus misschien is er iets in backend en in die app gewijzigd die niet is doorgevoerd in Apple TV app). Er moet toch ergens een change log zijn die jullie kunnen zien waar staat wat er op welk tijdstip is gebeurd. Dan kunnen we het volgens mij wel traceren.
@BartVDH het probleem stelde zich effectief op beide platformen. Merk dat er in deze thread hoofdzakelijk meldingen over Apple zijn gegeven, mijn excuses.
Voor het issue op Apple TV heb ik nog geen update gekregen, maar ze hebben wel bevestigd dat dit intern geproduceerd was en ze ermee bezig zijn.
Dankjewel Suzy, het was niet mijn bedoeling om te provoceren. Ik weet dat jullie je best doen om het op te lossen. Maar hoe meer informatie hoe duidelijker het kan worden hé 😃. Alvast bedankt voor de update!
@Suzy schreef:@ChristofW ik heb zelf geen Android platform om het zelf in de Google Store te gaan verifiëren. Maar in de informatie die ik heb ontvangen staat R8.3.8. Kan dit kloppen met de versies die je in de store ziet staan? Anders moet ik er even achteraan gaan.
@Suzy: Geen update zo te zien. Laatste versie is van 12 november. Versienummer: 8.3.5 [389]. Maar zoals gezegd gaat het over Apple TV, vermoedelijk een vergissing. Lekker complex al die platformen: Yugo app, Telenet-TV app op iOS, tvOS, Android en Android TV 😉
@ChristofW er had eigenlijk moeten staan : Of het samen komt in de toekomst geen idee ...
Nee ben niet van Telenet maar heb er wel gewerkt maar nu dus niet meer 🙂
@Suzy schreef:Voor het issue op Apple TV heb ik nog geen update gekregen, maar ze hebben wel bevestigd dat dit intern geproduceerd was en ze ermee bezig zijn.
@Suzy, enig idee wanneer de release er dan komt voor Apple TV? Begint nu toch wel heel lang te worden (3 weken ondertussen).
En is "foutje 13" effectief hetzelfde probleem als het DRM probleem? Want alles werkt prima, je kan zelfs nadat de zender aan het streamen is, je geluid op de homepods zetten, maar zo snel als je zapt, werkt het niet meer. Lijkt me toch iets anders dan een DRM-probleem?
Ik ben tevreden over Telenet (al jaren klant), de Yugo-deal is zeer mooi en de Yugo app werkt redelijk voor de minimale eisen die ik heb. Maar als ik heel eerlijk ben, mocht ik hier Proximus op een goede snelheid gehad hebben was ik overgeschakeld naar Pickx (krijgt goede Apple TV reviews) of naar TV Vlaanderen mochten ze een Apple TV app hebben. Momenteel is Yugo een zwaktebod voor mij vanwege de trage respons op het Apple ecosysteem. Jammer en natuurlijk ligt dit deels aan mijn eigen keuze om te standaardiseren op het Apple ecosysteem. Wie had dat gedacht ...
4 weken (en 2 sprints) voorbij and counting. Nog steeds versie 8.3.5 en geen oplossing.
Overduidelijk dat dit probleem niet als prioritair wordt behandeld. Er zullen te weinig mensen zijn die HomePods op hun ATV als primair audiobron gebruiken, dus blijven we in de kou staan.
Het begint mij ook wel tegen te steken. Steeds veranderen van output speakers is niet echt gebruiksgemak en stabiliteit verhoogt er ook niet door... ok het zijn feestdagen, maar een update hier en daar over de status van een oplossing zou welkom zijn. Dit is geen goeie reclame. En compensatie is er ook niet... dus blijven betalen en niet de beloofde service krijgen. Hopelijk horen we hier snel iets van!
Hey iedereen,
Ik heb het dossier er even bijgenomen maar wat betreft Apple zijn ze dit nog steeds aan het onderzoeken. Ik begrijp dat dit enorm vervelend is, zeker tijdens de feestdagen. We geven jullie een update via deze weg van zodra we meer weten.
Dat deze mensen eens ten rade gaan bij hun collega’s van Streamz. Hier werkt wel alles correct.