Beantwoorden
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Zender logo in Yelo TV

Hallo iedereen, 

 

We zagen tot onze verbazing dat de zender logo in Yelo TV, die we afspelen op een Iphone, bijna NIET te zien. Het beeld is als het ware groter geworden. 

Di is bij ALLE zenders zo. We dachten dat dit alleen bij de PLAY zenders waren, maar het is wel degelijk bij alle zenders zo.

Hoe kunnen we het normale beeldvorm van de zenders terug hebben? Is dit alleen bij ons of zijn er ook problems bij de andere Netweters?

In Yelo TV (website) is alles normaal...

Tags (2)
0 Likes
9 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Zender logo in Yelo TV

@K-330 Hier is dit ook zo, je kan ook geen screen foto’s van maken, is beveiligd tegen kopiëren 😨


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Zender logo in Yelo TV

@Master-Magic Bedankt voor de snelle antwoord. En inderdaad, je kan geen screen shot maken, want dan krijg je een zwart beeld.

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Zender logo in Yelo TV

Hey @K-330, bedankt om dit te melden. Ik heb het intern doorgegeven. 

Van zodra we meer info hebben, komen we er op terug.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Zender logo in Yelo TV

Aan allen,

Ik heb zonet even getest op mijn Samsung S8 en ik zie bij alle zenders het logo normaal staan. Een screenshot maken terwijl de film speelt lukt inderdaad niet. Daarom heb ik een screenshot gemaakt van het beeld dat je krijgt wanneer je in de programmagids iets aanklikt. Hetgeen ik daar te zien krijg stemt praktisch helemaal overeen met hetgeen ik zie wanneer de film speelt. Het is dus geen universeel probleem denk ik ...

play6metlogo.jpg


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Zender logo in Yelo TV

@StefaanH Dat is bij jouw toestel goed te zien, maar op de iphone is er niks veranderd en kan je de logo en een stuk van de ondertitel NIET zien.

Bij Telenet zoekt men naar een oplossing...

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Zender logo in Yelo TV

Dat van die ondertitels klopt, dat is al een oud zeer. Bij bepaalde zenders krijg je geen ondertitels wanneer je het programma bekijkt op een foon of tablet. Ik ben niet zeker meer, maar het zou zelfs kunnen dat ook op de PC zo is. Enkel op de TV zie je bij die zenders de ondertitels.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Zender logo in Yelo TV

@StefaanH Op de PC is te zien dat de ondertitel en het logo van de zender, volledig zijn. Geen enkel probleem...

 

Schermopname (162).png

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Zender logo in Yelo TV

@K-330 

Ja, dat is zo. Daarom dat ik ook schreef : op sommige zenders op PC... geen ondertitels . Het logo staat er wel.

Kijk maar eens op bvb History Channel ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Zender logo in Yelo TV

Kunnen jullie bevestigen of dit nog steeds zo is? Ik heb dit zelf eens nagekeken op een Android- en iOS-toestel, maar ik zie de logo's mooi staan.


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes