Beantwoorden
dasiro
Freshman Beetjesweter
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

amper opnames via yelo play te bekijken/casten

vroeger kon ik bijna al mijn opnames via m'n chromecast bekijken, maar tegenwoordig is er nog maar amper iets te zien. Je kan de meeste opnames enkel op je digicorder bekijken (wat het gebruik van de app overbodig maakt) en niet meer op je android device (als je de optie "op dit toestel" aanvinkt) en dus casten. Kan er iemand de logica uitleggen van welke zenders opgenomen programma's alsnog te casten zijn, want het lijkt er op alsof deze functionaliteit bijna helemaal is afgebouwd op een paar uitzonderingen na.

0 Likes
16 reacties
Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

@janne_man  schreef:

...

@Suzy  De link die @patrick37 aanbrengt en deze die ik aanbreng zouden toch dezelfde informtie moeten geven. In feite verwacht ik een correcte informatie op de zenderkaart en de informatie met de link van @patrick37 en deze van @louishufk zouden best samen staan. Er zou best een duidelijk onderscheid zijn tussen rechtstreeks kijken met YeloPlay app of yeloplay.be enerzijds en het bekijken van opnames met YeloPlay anderzijds. 

@janne_man bedankt om dit te flaggen! Ik ben zelf eens gaan kijken en wanneer ik de zenderkaart vergelijk met wat er staat op het overzicht van de digitale zenders, is er inderdaad een verschil. 

Volgens de URL van Patrick kan je ook de opnames bekijken van CAZ, Njam!, NPO1, NPO2, NPO3. Maar dit staat niet aangeduid met een Yelo Play icoontje met zwarte achtergrond op de zenderkaart. De zenderkaart is geüpdatet in april 2020, dus zou toch overeen moeten stemmen.

Ik geef het intern door en laat het aligneren. Zelf twijfel ik nu namelijk ook over wat je precies moet kunnen bekijken van opnames op Yelo Play (app of website). 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

Goed nieuws, ik heb duidelijkheid hierover. 😁

Je kan van deze 16 basiszenders de opnames thuis bekijken via Yelo Play: VIER, VIJF, CAZ, Discovery, MTV, njam!, Nickelodeon/Spike, Nick Jr. NPO1, NPO2, NPO3, La Une, La Deux, RTL TVI, Club RTL en La Trois).

Uiteraard kan je ook opnames bekijken van deze entertainment pakketten thuis via Yelo Play bekijken:

• Play More: Play More Cinema, Play More Kicks, Play More Relax en Play More Black
  • Play Sports: Play Sports 1 t.e.m. 8, Play Sports Golf en Eleven Sports 1 t.e.m. 3

De zenderkaart lijkt dus niet te kloppen, dit werd doorgegeven en wordt hopelijk bij de volgende update verduidelijkt. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.