Beantwoorden
LukVdH
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Triiing foutmelding na 30 seconden

Bij het inloggen (op een Huawei P30 lite, Android 9) geeft Triiing na 30 seconden een foutmelding: "Error. Er ging iets fout. Probeer het later opnieuw."

 

Login en paswoord zijn zeker correct.

 

Er zijn 2 toestellen aangemeld in Triiing (5 maximaal, heb een Whopa abo).

 

Ik zoek al dagen naar een oplossing (clear cache, uninstall en re-install helpen niks).

0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Triiing foutmelding na 30 seconden

@LukVdH 

Het probleem met triiing is, volgens mij, dat deze problemen wel eens voorkomen en even misterieus verdwijnen. Nooit heb ik een goede reden gevonden of gekregen waarom dat gebeurt. Momenteel werkt het hier goed, straks moeten we nog zien.

Vermoedelijk ga je dat ook ervaren.

Vind je een oorzaak, laat het weten ajb.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Triiing foutmelding na 30 seconden

zou dat niet kunnen door internet wifi problemen soms, ik heb de laatste 2 dagen ook veel last met wifi op bv mijn internet radio, 

heb het getest en de internet radio op wifi valt soms uit en moet dan bufferen en net dezelfde url van die stream op iPhone via 4G speelt gewoon verder zonder uitval en problemen.

en hoor dit van mijn vrienden ook die via Wifi luisteren via telenet verbinding.

en je zou zeggen, snelheidsprobleem bij mij maar heb de speedboost dat mij snelheid geeft van 800 tot 850 via speedtest app.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
LukVdH
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Triiing foutmelding na 30 seconden

Nadat deze nacht (05-11-2019) Triiing een paar uur helemaal niet werkte werkt het nu op al mijn toestellen wél. Eindelijk. Duurt wel lang alvorens Telenet inziet dat er wat fout gaat en er iets aan doet. Vind ik. We betalen ervoor he...

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5239
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Triiing foutmelding na 30 seconden


@LukVdH  schreef:

Nadat deze nacht (05-11-2019) Triiing een paar uur helemaal niet werkte werkt het nu op al mijn toestellen wél. Eindelijk. Duurt wel lang alvorens Telenet inziet dat er wat fout gaat en er iets aan doet. Vind ik. We betalen ervoor he...


Dat is een verkeerde redenering. Telenet biedt die dienst gratis aan als extra service. In principe zouden ze er van vandaag op morgen gewoon mee kunnen stoppen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes