24806
netweters
|
152832
antwoorden
|
20743
vragen
|
mijn contacten zijn plots verdwenen bij mijn berichtjes ; als ik naar contacten kijk staan ze er wel nog in. Ik heb een gelijkaardig probleem in 2016 gelezen, maar de voorgestelde oplossing werkte niet
dus berichtjes heb ik nog wel, wel met nummer en niet met naam zodat het niet zo makkelijk is om te weten van wie het berichtje komt
bij bellen is het net zo : ipv naam zie je het nummer staan.
dwaze vraag wellicht, maar wat bedoel je met webmail ?
ik weet niet wat je met webmail bedoelt
@tinerly webmail is de mail browser van Telenet. Maar ik denk dat er nu twee dingen verward worden. Jij bedoeld je contactennamen op je gsm toestel voor sms berichten maar @louishufk dacht dat je de contacten bedoelde in je Webmail.
Ik bedoelde wel degelijk de contacten in de gsm.
Als je daar de google mailcliënt opent kan je contacten selecteren om zichtbaar te worden bij gsm verkeer. Je kan daar ook de contacten onzichtbaar maken door de mogelijke instellingen. Ik vermoed dat daar iets is fout gegaan.
@louishufk oke perfect dan staan we weer op één lijn 🙂
Maar omdat webmail zo aan bod kwam bracht het even wat verwarring.
Maar we zijn weer mee 🙂
danku aan iedereen die me bijgestaan heeft : is inderdaad met laatste van Patrick37 gelukt
stijf straf bedankt
Tine
@tinerly super dat het is opgelost.
Kan je nog even aanduiden welk antwoord jou precies geholpen heeft om het op te lossen? Dan kunnen anderen met een gelijkaardig probleem de oplossing sneller terugvinden. Dit kan je doen door op oplossing te klikken bij het antwoord zelf. Bedankt! 😉