Beantwoorden
LordCoeCoe
Freshman Veelweter
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Topicvreter! BINGO!

Kan je een smartphone gespreid betalen bij Telenet?

Ik heb dit gevonden https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/mobiel/gespreid-betalen.html

Blijkbaar kan je een smartphone met 0% interest gespreid betalen, maar ik belde naar Telenet en ze zeiden dat het enkel mogelijk is met een mobiel abonnement bij BASE. Maar ik heb een gevoel dat gewoon niemand bij Telenet weet dat dit mogelijk is bij Telenet of misschien is deze webpagina gewoon antiek en fout.

Als dit echt niet mogelijk is bij Telenet dan moeten deze webpagina misschien offline halen.

3 reacties
WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Op de pagina staat expliciet dat het een aanbod is in Telenet-winkels. Dus misschien is het slimmer om die te contacteren dan de algemene klantendienst die hier eigenlijk niet mee in aanraking komt.

2 jaar geleden werd bevestigd dat dit aanbod nogsteeds bestond. Kan uiteraard intussen veranderd zijn:  Gespreid betalen - effectief geen extra kosten? - De Netweters  

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
LordCoeCoe
Freshman Veelweter
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Topicvreter! BINGO!

1. Het is raar dat ze zelf zo weinig hierover weten. 

2. Het is raar dat Telenet dit aanbiedt zonder een verplichte mobiele abonnement zoals bij BASE, Proximus, Orange,... 

Ik heb een gevoel dat Telenet dit aanbiedt omdat niemand weet dat dit mogelijk is. Bij BASE zie je direct op de startpagina informatie over abonnement + mobiel. 

Ik zal volgende week dan de winkel bezoeken.

Dylan
Moderator
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader!

Hey @LordCoeCoe,

Een toestel op afbetaling kopen is inderdaad enkel mogelijk via een Telenet-winkelpunt.

Dit is altijd gekoppeld aan een abonnement. Het is dus niet mogelijk om het toestel los te kopen met een afbetaling.

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngDylan
Moderator
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.