25.510
netweters
|
157.572
antwoorden
|
21.278
vragen
|
Ik bestel een iPhone nadat ik op de website de garantie lees dat men binnen een week bezorgt.
Enkele dagen later check ik de status van mijn bestelling.
Hopelijk is die verwachte levertijd overdreven want ik heb het gekocht ter vervanging van een defecte smartphone....
@KoenBrugge schreef:Hopelijk is die verwachte levertijd overdreven want ik heb het gekocht ter vervanging van een defecte smartphone....
Dat zal je aan Telenet moeten vragen. Het is wel vreemd dat dit toestel vandaag nogsteeds de melding toont dat het binnen de week leverbaar is.
Mijn moeder wou ook een nieuwe iPhone 17 kopen via de site. Ik heb het haar afgeraden, want het is altijd hetzelfde liedje: telkens klachten over (te) late levertijden. Ze gaat nu wachten tot het toestel beschikbaar is in een Telenet winkel. Dan heeft ze het misschien een beetje later, maar dat deert haar niet. Haar oude iPhone doet het nog. Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik hoop dat jouw toestel snel geleverd wordt.
Zelfs als je rechtstreeks bij Apple besteld is de levertijd drie weken. Je zal dus geduld moeten hebben.
Dat zal nog even duren
Natuurlijk als je dringend iets nodig hebt ben je best na een winkel te gaan maar dan heb je geen korting
Als niet kan wachten zal je in de winkel moeten kopen aan de volle prijs
En als je het Telenet toestel ontvangt moet je zien of wel kan je iemand blij maken of doorverkopen
Of terug sturen na ontvangst zal +- een maand duren dat je het geld terug hebt op je rekening
Er is in de media genoeg gezegd van de te korten en de zeer grote vraag naar
Mijn vrouw heeft 'm gewoon sinds 20 september in bezit, in Duitsland is ie trouwens goedkoper, groeten uit Limburg...
Kan je zeggen waar? (Mag ook via PM.) Ik heb enkele jaren geleden mijn Pixel 6 in Duitsland gehaald, maar voor het prijsverschil moet ik het niet meer doen. Is dat anders met de iPhone 17?