24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Vandaag nog maar eens gebeld met Telenet maar niets helpt wachten......
Reeds uren aan de telefoon gehangen en niets, vroeger had ge iemand aan de lijn en die loste direct alles op nu hebben ze een master en gaat niets nog ?
Waarom bieden ze deze producten aan als ze toch niet kunnen leveren, vraag mijn geld terug en dat gaat ook niet.
Ik zal mijn conclusies moeten trekken.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Eindejaarpromo Ipone 11 nog steeds niet geleverd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wanneer (datum)heb je die Ipone besteld?
Via WhatsApp Telenet raadplegen,dan hoef je geen uren te wachten aan de hoorn.
af en toe eens op WhatsApp te klikken.
Antwoord komt wel.
Ik vrees dat enkel Telenet u een oplossing kan bieden, wij als gebruikers op dit forum kunnen u hieromtrent niet verder helpen
Vreemd dat een dergelijk toestel na x weken nog niet kon geleverd worden, tenzij er geen voorraad (meer) is en men u in het biezonder tot op heden niet adequate wijze heeft kunnen helpen
De iPhone 11 64 GB zou blijkbaar nog steeds beschikbaar zijn (128 GB evenwel niet) cfr Apple iPhone 11 nu aan €479 (telenet.be)
Indien Telenet er niet in slaagt het bestelde tijdig te leveren (of u uw geld op korte termijn terug te bezorgen), lijkt het mij opportuun de ombudsdienst Telecommunicatie in te schakelen (tel evenwel ook op +/- 3 weken tijdsverloop voor een antwoord/voorstel/oplossing tussen u - ombudsman - Telenet - u)
Ik vrees dat de Netweters je hier geen extra info rond kunnen verschaffen, Clemceu. Voor vragen over de levering van je toestel kan je het best contact opnemen met Telenet zelf. Dit kan ook via de sociale media-kanalen. Stuur gerust een berichtje, dan wordt dit zo vlug mogelijk opgepikt.
Clemceu kan ook een PB naar jou sturen.
Jij bent Telenet medewerker.En dicht bij de bron.
@robatoras We zijn hier om te modereren, niet om persoonlijke support te bieden. Waar we kunnen, zullen we zeker relevante informatie delen. Maar voor 1 op 1 support moet je nog steeds de klantendienst van Telenet contacteren. Dit zou je moeten weten, aangezien je hier eerder over ingelicht werd. Houd je hier rekening mee?
Jou collega Suzy(waarvoor dank) helpt anders toch ook mensen hier op fora,ten einde raad,die het dan doorgeeft bij Telenet.
En dan komt er wel een oplossing te voorschijn.
@FrederikC Als we van de klantendienst hulp moeten verwachten dan kunnen we lang wachten. Momenteel al 3 maanden aan het communiceren via whatsapp over een beloofde korting bij een verhuis, maar nog steeds niet gekregen. Ik krijg de laatste 2 weken zelfs geen antwoord meer. Dus nu klacht neergelegd bij de telecomombudsdienst. Klantendienst is de laatste maanden een ramp geworden.
@Clemceu Ondertussen heb ik voor mijn persoonlijk probleem klacht neergelegd bij de telecom ombudsdienst. De volgende dag meteen bericht gekregen dat mijn klacht ontvankelijk was. En twee dagen later al antwoord gekregen van Telenet dat alles in orde komt (wat ondertussen ook gebeurd is). Dus een beetje druk via de ombudsdienst helpt enorm.
Is dit opgelost geraakt? Wij hebben 25/01/23 een I-phone 489 euro (in promo) besteld en betaald. Op 10/03/23 melding van post nl ontvangen dat hij geleverd zou worden. Op 11/03/23melding in de track and trace dat de levering onbepaald is uitgesteld. We zijn nu 05/05/23 en al van 06/04/23 terugbetaling gevraagd aan Telenet via telefoon en WhatsApp maar ze wimpelen ons steeds af.... Er is een dossier opgemaakt en ze gaan ons contacteren is steeds het antwoord.
Waar kan ik die ombudsdienst vinden?
@Nnn schreef:Waar kan ik die ombudsdienst vinden?
In Brussel 🤔
Is dit opgelost geraakt? Wij hebben 25/01/23 een I-phone 489 euro (in promo) besteld en betaald. Op 10/03/23 melding van post nl ontvangen dat hij geleverd zou worden. Op 11/03/23melding in de track and trace dat de levering onbepaald is uitgesteld. We zijn nu 05/05/23 en al van 06/04/23 terugbetaling gevraagd aan Telenet via telefoon en WhatsApp maar ze wimpelen ons steeds af.... Er is een dossier opgemaakt en ze gaan ons contacteren is steeds het antwoord.
Wij hebben 25/01/23 een I-phone 489 euro (in promo) besteld en betaald. Op 10/03/23 melding van post nl ontvangen dat hij geleverd zou worden. Op 11/03/23melding in de track and trace dat de aangetekende levering onbepaald is uitgesteld. We zijn nu 05/05/23 en al van 06/04/23 terugbetaling gevraagd aan Telenet via telefoon en WhatsApp maar ze wimpelen ons steeds af.... In de Telenet winkel sturen ze ons naar WhatsApp en telefoon. Er is een dossier opgemaakt en ze gaan ons contacteren is steeds het antwoord. Al meer dan 20 jaar super tevreden klant nu vreselijk ontgoocheld. Zelfs bolcom en mediamarkt betalen iets terug als het niet geleverd is. We snappen niet waarom Telenet een onderzoek start en een dossier opmaakt.