iPhone 13 Pro niet geleverd door PostNL!
Hallo
Ik heb op 24/12/21 iphone 13 pro besteld. Ik zou deze normaal pas op 27/12 ontvangen via PostNL gezien de feestdagen. Er is algemene drukte dus ik heb rustig afgewacht.
Op 27/12 kreeg ik de melding dat levering wordt uitgesteld naar 28/12. Hierna elke dag melding dat de levering is uitgesteld. Sinds 30/12 nu ook helemaal geen update meer en bezorgmoment onbekend. Dossier is ingediend bij Telenet en men is een onderzoek gestart bij PostNL.
Nu lees ik op dit forum en op internet dat dit blijkbaar vaak gebeurd. Te vaak zelfs!
Bij de meesten klanten blijft men dus blijkbaar zeggen dat ze geduld moeten hebben en onderzoek moeten afwachten. (Ondertussen is hun herroepingsrecht verlopen).
Ik ben er zo goed als zeker van dat net als de andere mensen ik ook zal horen dat mijn pakket verloren is geraakt.
Ik heb de afgelopen week verschillende keren mails heen en terug moeten sturen naar Telenet en PostNL die de verantwoordelijkheid op elkaar steken en dit bezorgt me natuurlijk extra stress!
Wat kan ik het best doen?
Telenet heeft mijn geld. Ik zou een onderzoek kunnen afwachten, maar de ervaringen van anderen geven me niet al te veel hoop. Wat zijn mijn rechten? Kan ik gebruik maken van herroepingsrecht van 14 dagen (vanaf 24/12), ook al is het toestel nog niet geleverd?
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Opgelost! Ga naar oplossing.