24754
netweters
|
152373
antwoorden
|
20696
vragen
|
Hallo, ik heb 11 september via toestellen.telenet.be de iPhone 14 Pro Max (256gb / gold) besteld, ik heb buiten de betaalbevestiging niets meer gehoord. Ze zouden vanaf 16 september beschikbaar zijn voor levering, maar enig idee wat de voorraad hiervan zou zijn? Iemand reeds contact gehad met Telenet hierover? Alvast bedankt.
Any updates after the PostNL email? I checked the track & trace with Post NL using my reference number but it shows a message "
"
Could you guys also check at your side if it is same?
Same here 😞
Track and trace-link just changed. Delivery today here.
Hi, when did you ordered the phone? 🙂
Hello
My iPhone (14 Pro Max - Black 256GB) was ordered on 24/09 and I received it yesterday.
Kind regards
My Iphone 14 Pro Max (256 GB) was delivered to me yesterday by Post NL.
iPhone 14 Pro black 128gb ordered on the 28th of september, after 6 weeks still no sign of life or delivery.
That is sad to hear, it's really taking a long time. Maybe get in touch with Telenet?
I called two times in the past 2 weeks.
Long story short: nobody knows anything.
It would be great if they worked with 'batches', so they could tell you which batch of orders they are shipping ATM. There was a friend that ordered just a couple of days before me -the exact same product- and waited only 4 weeks.
One of the Customers Service Agents even tried to sell me a story about the current situation in China, Which is BS. It's not a bread, it's an iPhone. My order should have been manufactured probably a month or two ago and then shipped. So the hold-up is not at the factory.
Everyone says 'be patient'. I have been patient and always friendly. I also understand that the Customer Service Agents can't help that they don't get any more info from above. I also understand that these Customer Service Agents lose their patience sometimes. But the last time (so 2nd) I got someone one the phone and was greeted with 'what's the problem?'. Even then, I keep my calm. Taking into account we're going to 7 weeks since I placed my order.
Should a customer be unlimited patient and understandable or should Telenet do something about their communication?
And yes, I also received an e-mail that my order could have a delay of 2-4 weeks. But we've already passed that too and that's an e-mail they've sent to all customers who ordered an iPhone, regardless the model or orderingdate.
@User12345 schreef:I called two times in the past 2 weeks.
Long story short: nobody knows anything.
...
One of the Customers Service Agents even tried to sell me a story about the current situation in China, Which is BS. It's not a bread, it's an iPhone. My order should have been manufactured probably a month or two ago and then shipped. So the hold-up is not at the factory.
Aangezien dit een Nederlandstalig forum is ga ik ook verder in het Nederlands.
Het is natuurlijk sneu dat je zo lang moet wachten. Maar eerlijk gezegd als je een dergelijk apparaat als één van de eerste in je handen wenst dan had je beter rechtstreeks bij de fabrikant besteld. Niet bij een retailer zoals Telenet die inderdaad echt niet weet wanneer er leveringen komen. Zij zijn compleet afhankelijk van hoe de fabrikant de leveringen wereldwijd verdeeld. En ja...daar hoort nu eenmaal wachten bij zonder dat ze iets weten.
Je hebt inderdaad geen brood gekocht maar een iPhone. Jouw iPhone die je gaat ontvangen is geen twee maanden oud. Sterker nog...deze zou als de logistiek meezit maximaal twee weken oud zijn.
Vroeger kon je bij Apple de productiedatum van elk apparaat opzoeken aan de hand van het serienummer. Dat is jammer genoeg sinds 2021 verleden tijd. Maar uit persoonlijke ervaringen kan ik je zeggen wanneer je rechtstreeks bij de fabrikant bestelt deze toestellen amper een week geleden uit de Chinese fabriek kwamen. Er waren zelfs iPhones (vooral de 5 serie) die een gele schermtint hadden wanneer ze in handen kwamen van gebruikers. Er bleek toen helemaal niets aan de hand te zijn...de lijm moest gewoon nog uitharden waarna deze gele schermtint verdween. Zo snel kan het gaan.
Laat het vooral een les zijn...kan je niet wachten bestel dan rechtstreeks bij de fabrikant.
Hallo, ik heb op 7/10 mijn Iphone 14 Pro besteld en nog steeds zonder nieuws .....
Daarom vraag ik hier eens of er al mensen zijn die hun toestel besteld hebben eind september of begin oktober en dit reeds ontvangen hebben en wanneer?
Op die manier kunnen we misschien inschatten wanneer degenen die besteld hebben begin Oktober ongeveer hun toestel mogen verwachten. Is misschien een ideetje dat iedereen wat kan helpen die zit te wachten 🙂
Als je een antwoord wenst waarmee je iets bent, vraagt dan ook welke kleur. Als Telenet de iPhone aanbied, houd ook rekening met alle verschillende uitvoeringen.
Wij 2 x Iphone 14 Pro Max Space Black 256 GB besteld op 17/10 en geen nieuws meer ontvangen over levertijd..
Laatste nieuws was levering tussen de 2 & 4 weken.
We wachten dus (on) geduldig verder af 😉
Ik heb een flauw vermoeden dat het toch wel een van deze weken zal geleverd worden aangezien ik ze nu en dan al beschikbaar begin te zien bij andere verkopers.
Sorry, vergeten te vermelden. Ik heb op 7/10 een Iphone 14 Pro Zwart 128Gb besteld. Tot hiertoe niks van nieuws
Als je wat rond snuistert zie je inderdaad dat deze toestellen regelmatig ter beschikking komen.
Duimen dus maar dat we eerstdaags de verlossende Track & trace van PostNl ontvangen. Succes voor jullie