24770
netweters
|
152559
antwoorden
|
20720
vragen
|
Inderdaad. Stilte voor de storm?
Ik heb nu een paar toestellen(camera's) die niet het volledig Wifi signaal ontvangen (maar 2 streepjes). En ik kan ze niet versterken zonder voor de rest in te boeten...
Telenet zou eigenlijk wel wat uitleg mogen geven over de satvaza en de volgende acties
Momenteel is dit een zeer zwak punt bij TN: transparant communiceren bij problemen ...
Nogmaals, ik hoef de pods niet. Zeer tevreden met mijn Deco X90 met 2 nodes.
De pods komen stilletjes aan op mijn.Telenet.be
als je op de pods klikt krijg je voorlopig een foutmelding
Review na een kleine maand: wauw!
De wifi is quasi perfect nu, overal perfect bereik en nooit haperingen. Zeer tevreden! Er mogen wel wat meer features in de app worden ingebouwd (zie vorige post), voor de rest: perfectie.
Ik ben ook heel content. Het is nog niet optimaal maar het systeem past zich aan.
Hoeveel pods heeft u en hoever staan die van elkaar? Heeft u nog powerlines zonder wifi in dienst?
Hier niet onverdeeld 'gelukkig', snelheden wat verder van de pod niet constant, soms 70 mbps en dan later 150 mbps. Omdat ik de ssid niet zelf kan kiezen, nodig om sommige slimme lampen/stopcontacten te configureren, heb ik nog een oudere AC van Ubiquiti (2,4 ghz) in werking. Mss verstoord die het wifi signaal, zover reikt mijn kennis niet.
@MarksTel-1 schreef:Hoeveel pods heeft u en hoever staan die van elkaar? Heeft u nog powerlines zonder wifi in dienst?
3 pods (eentje op elk verdiep). Geen andere powerlines actief.
Waarom nog een andere AP in dienst voor uw 2.4Ghz ? Ik heb hier ook 'slimme' lampen en een aqara hub en een garage poort openenr op 2.4Ghz. Werkt prima met de pods. Ja ik had voor de pods 2 netwerken ( bv robby_5 en robby_24 ). Maar voor de pods install heb ik er 1 van gemaakt en robbt_24 genoemd. Pods namen dit mooi over en zo bleven al mijn 2.4 toestellen seamless werken ( ze waren geconnecteerd op robby_24 )
Dat kan u toch ook doen? Tenzij je meerdere xxxxx_24 ssods had ervoor.
Bij mij werkt dat niet, maar dat komt omdat ik bij het instaleren (nog) niet wist dat ik geen gescheiden ssd's kon maken en mijn netwerk nu een andere naam heeft. Nu er zijn wat 'work arounds'. Ik ga afwachten tot de nieuwe modem om mijn netwerk terug te configureren. Wat niet wegneemt dat bij het configureren van bv. een nieuwe slimme lamp met 2.4 ghz het niet gaat werken, omdat mijn iPhone dan verbonden moet zijn met 2.4 en daar heb ik geen controle over (Android blijkbaar wel). Nu, ik richt mij vooral op 'thread slimme dingen'.
De tekst is al aangepast maar instellingen lukt nog niet.
Zijn er nog mensen die de pods uittesten en dat problemen hebben met “diagnose” in de Telenet app?
Mijn telenet-netwerk is online maar als ik een diagnose doe krijg ik de melding dat er problemen zijn?
@Jamingo schreef:Zijn er nog mensen die de pods uittesten en dat problemen hebben met “diagnose” in de Telenet app?
Mijn telenet-netwerk is online maar als ik een diagnose doe krijg ik de melding dat er problemen zijn?
Problemen met de 'Diagnose' functie bij het gebruik van de Pods heb ik niet. Met de app lukt dit zonder problemen. De problemen die ik wel ervaar is bij 'Mijn Telenet'. Van zodra ik de toesteldetails van één van de Pods tracht op te vragen verkrijg ik de melding "Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden..."
Ik moet wel zeggen ondanks dit issue werken de Pods zoals het hoort.
Diagnose succesvol via de Telenet app
Geen probleem hier met de diagnose en pods werken zoals het hoort. Enkel is de app weinig nuttig.
Iemand een idee wanneer we " allemaal " kunnen genieten van de 360 ° pods. Ik belde begin dit jaar over problemen met mijn powerlines. Niet genoeg ondersteuning voor mijn Nas boven. Die technieker had me toen gezegd, probeer ons allernieuwste paradepaardje vast te krijgen. Zal wel moeilijk zijn, zijn voorlopig in een testfase, maar je weet maar nooit. Anders einde dit jaar of begin 2023 zouden ze voor iedereen beschikbaar zijn. Wel nog niet veel gehoord moet ik zeggen.