Beantwoorden
Ex-Netweter
 

360° WiFi

Dit bericht kreeg ik vanmorgen in mijn mailbox. Klik op de link. 😊



Telenet WiFi  

0 Likes
181 reacties
MarksTel-1
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

360° WiFi

Inderdaad. Stilte voor de storm? 

Ik heb nu een paar toestellen(camera's) die niet het volledig Wifi signaal ontvangen (maar 2 streepjes). En ik kan ze niet versterken zonder voor de rest in te boeten...

 

0 Likes
MarksTel-1
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

360° WiFi

Telenet zou eigenlijk wel wat uitleg  mogen geven over de satvaza en de volgende acties

0 Likes
klive
Freshman Meerweter
Berichten: 73
Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?! Alles op zijn plek!

360° WiFi

Momenteel is dit een zeer zwak punt bij TN: transparant communiceren bij problemen ...

 

Nogmaals, ik hoef de pods niet. Zeer tevreden met mijn Deco X90 met 2 nodes.

0 Likes
Jamingo
Professional Meerweter
Berichten: 126
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

360° WiFi

De pods komen stilletjes aan op mijn.Telenet.be

 

als je op de pods klikt krijg je voorlopig een foutmelding 

17EF118C-BF90-4C33-BBDE-F3D444B007A7.jpeg

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

360° WiFi

Review na een kleine maand: wauw! 

 

De wifi is quasi perfect nu, overal perfect bereik en nooit haperingen. Zeer tevreden! Er mogen wel wat meer features in de app worden ingebouwd (zie vorige post), voor de rest: perfectie.


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
MarksTel-1
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

360° WiFi

Ik ben ook heel content. Het is nog niet optimaal maar het systeem past zich aan. 

Hoeveel pods heeft u en hoever staan die van elkaar? Heeft u nog powerlines zonder wifi in dienst? 

 

0 Likes
TheDude1
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
Say what?! Star Wars Day On a roll... Nog geen reader's digest? :-)

360° WiFi

Hier niet onverdeeld 'gelukkig', snelheden wat verder van de pod niet constant, soms 70 mbps en dan later 150 mbps. Omdat ik de ssid niet zelf kan kiezen, nodig om sommige slimme lampen/stopcontacten te configureren, heb ik nog een oudere AC van Ubiquiti (2,4 ghz) in werking. Mss verstoord die het wifi signaal, zover reikt mijn kennis niet.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

360° WiFi


@MarksTel-1  schreef:

Hoeveel pods heeft u en hoever staan die van elkaar? Heeft u nog powerlines zonder wifi in dienst? 


3 pods (eentje op elk verdiep). Geen andere powerlines actief. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
rolelael
Freshman Veelweter
Berichten: 189
Even demarreren... Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

360° WiFi

Waarom nog een andere AP in dienst voor uw 2.4Ghz ? Ik heb hier ook 'slimme' lampen en een aqara hub en een garage poort openenr op 2.4Ghz. Werkt prima met de pods.  Ja ik had voor de pods 2 netwerken ( bv robby_5 en robby_24 ). Maar voor de pods install heb ik er 1 van gemaakt en robbt_24 genoemd. Pods namen dit mooi over en zo bleven al mijn 2.4 toestellen seamless werken ( ze waren geconnecteerd op robby_24 )

Dat kan u toch ook doen? Tenzij je meerdere xxxxx_24 ssods had ervoor. 

0 Likes
TheDude1
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
Say what?! Star Wars Day On a roll... Nog geen reader's digest? :-)

360° WiFi

Bij mij werkt dat niet, maar dat komt omdat ik bij het instaleren (nog) niet wist dat ik geen gescheiden ssd's kon maken en mijn netwerk nu een andere naam heeft. Nu er zijn wat 'work arounds'. Ik ga afwachten tot de nieuwe modem om mijn netwerk terug te configureren. Wat niet wegneemt dat bij het configureren van bv. een nieuwe slimme lamp met 2.4 ghz het niet gaat werken, omdat mijn iPhone dan verbonden moet zijn met 2.4 en daar heb ik geen controle over (Android blijkbaar wel). Nu, ik richt mij vooral op 'thread slimme dingen'.

 

 

0 Likes
Jamingo
Professional Meerweter
Berichten: 126
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

360° WiFi

4FCB19F6-E2D6-48B8-B5E3-81B43EE3A9FB.png

De tekst is al aangepast maar instellingen lukt nog niet.

0 Likes
Jamingo
Professional Meerweter
Berichten: 126
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

360° WiFi

Zijn er nog mensen die de pods uittesten en dat problemen hebben met “diagnose” in de Telenet app?

Mijn telenet-netwerk is online maar als ik een diagnose doe krijg ik de melding dat er problemen zijn?

E1EFAD1B-4A5E-4D3D-9CBC-0FBF11F0DA7B.png

0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

360° WiFi


@Jamingo  schreef:

Zijn er nog mensen die de pods uittesten en dat problemen hebben met “diagnose” in de Telenet app?

Mijn telenet-netwerk is online maar als ik een diagnose doe krijg ik de melding dat er problemen zijn?


Problemen met de 'Diagnose' functie bij het gebruik van de Pods heb ik niet. Met de app lukt dit zonder problemen. De problemen die ik wel ervaar is bij 'Mijn Telenet'. Van zodra ik de toesteldetails van één van de Pods tracht op te vragen verkrijg ik de melding "Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden..."

Ik moet wel zeggen ondanks dit issue werken de Pods zoals het hoort.

Diagnose succesvol via de Telenet appDiagnose succesvol via de Telenet app

 


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes
TheDude1
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
Say what?! Star Wars Day On a roll... Nog geen reader's digest? :-)

360° WiFi

Geen probleem hier met de diagnose en pods werken zoals het hoort. Enkel is de app weinig nuttig.

snap1704
Experienced Meerweter
Berichten: 114
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

360° WiFi

Iemand een idee wanneer we " allemaal " kunnen genieten van de 360 ° pods. Ik belde begin dit jaar over problemen met mijn powerlines. Niet genoeg ondersteuning voor mijn Nas boven. Die technieker had me toen gezegd, probeer ons allernieuwste paradepaardje vast te krijgen. Zal wel moeilijk zijn, zijn voorlopig in een testfase, maar je weet maar nooit. Anders einde dit jaar of begin 2023 zouden ze voor iedereen beschikbaar zijn. Wel nog niet veel gehoord moet ik zeggen. 

0 Likes