Beantwoorden
-B-
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day Dat loopt vlotjes. Leesbeest!

AP instellingen wijzigen via Mijn Telenet lukt niet

Beste Netweter,

Zit met Wifi drops .. Ik zou de kanaalinstellingen v mijn Telenet AP willen wijzigen maar vind het instellingen menu niet.

Website verwijst naar de app maar die kreeg precies een 'gebruiksvriendelijkheid' kuur waardoor je niet meer in de instellingen kan duiken. Klopt dat ? Of heb ik niet genoeg gezocht ? 

Advies waar ik mij kanaal instellingen kan vinden / aanpassen zijn welkom ! 

Alvast bedankt 

 

 

 

Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel: Nieuwe Mijn Telenet - AP instellen

Tags (1)
0 Likes
7 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

AP instellingen wijzigen via Mijn Telenet lukt niet

@-B- 

Bedoel je echt de wifi kanalen van je AP ( Accespoint ) of van je HGW ( de daadwerkelijke modem ) die je hebt ?

Van je HGW kan je wel je wifi kanalen aanpassen dat is idd via 'mijn Telenet' zelf in te stellen. Van je accespoint kan je zo ver ik weet geen wifi kanalen aanpassen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

AP instellingen wijzigen via Mijn Telenet lukt niet

@-B- 

Ik weet het niet zeker (omdat ik er geen heb) maar ik vermoed dat het instellen van een AP niet (veel) zal verschillen van het instellen van een WiFi powerline.

Dat gebeurt via "mijn telenet". Ik moet eigenlijk (in mijn geval ten minste) zeggen: gebeurde ... Sedert de nieuwe interface kan ik mijn WiFi AP niet meer beheren,

Ik ben wel een speciaal geval, ik heb een eMTA modem, dus geen HGW. Ik durf te hopen dat het in uw geval wel zal werken ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
-B-
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day Dat loopt vlotjes. Leesbeest!

AP instellingen wijzigen via Mijn Telenet lukt niet

Je antwoord bevestigd op dit moment vooral mijn vermoeden dat je sinds de Nieuwe 'mjn telenet' niets meer kan aanpassen 😉

In elk geval bedankt voor de reactie ! 

Gr

B

 

0 Likes
-B-
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day Dat loopt vlotjes. Leesbeest!

AP instellingen wijzigen via Mijn Telenet lukt niet

Hi Patrick,

Is een Telenet AP en kon, vroeger alvast zeker wel via mijn telenet. Je kon kiezen tssn automatisch toewijzen of een vast kanaalnummer kiezen, 

Nu kan ik enkel zien welke apparaten verbonden zijn .  Maar geen iinstelingen meer te vinden. 

Alvast bedankt voor je reactie ! 

Gr.B

 

0 Likes
-B-
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day Dat loopt vlotjes. Leesbeest!

AP instellingen wijzigen via Mijn Telenet lukt niet

Met een 'd' 🤦🙈

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

AP instellingen wijzigen via Mijn Telenet lukt niet

Ik heb geen AP maar wel PWL's.

In Mijn Telenet naar Je thuisnetwerk,  in de linkse kolom Wifi Powerline (ik vermoed bij u Wifi Access point), Netwerkveiligheid, in de rechtse kolom Expert instellingen ontgrendelen.

 

0 Likes
danchrista
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

AP instellingen wijzigen via Mijn Telenet lukt niet

@-B- 

Inderdaad in het vroegere "mijn telenet" kon je de kanalen veranderen van een telenet AP. Sedert de nieuwe "mijn telenet gaat dit niet meer. Weeral een beperking of een fout in het systeem. Zo kunnen we steeds minder en minder aanpassen. Het gaat bergaf met telenet het laatste jaar. Hoelang nog vooraleer alles terug normaal zal werken?