Activatie 360° modem lukt niet
Op 28 juli heb ik de nieuwe 360° modem ontvangen en heb dit toen willen activeren.
Na verschillende contacten met de helpdesk en Whatsapp heb ik op 22 augustus nog altijd geen oplossing voor mijn probleem. Dit is dus al 26 dagen verder.
De modem start volgens mij normaal op en het witte lampje onderaan blijft gewoon branden. Maar ik krijg geen internetverbinding.
Bij Telenet zeggen ze mij dat de modem geactiveerd moet worden en ze hebben daarvoor een dossier aangemaakt en de "achterliggende dienst" zal dit zo snel mogelijk oplossen.
Wat de "achterliggende dienst" ook mogen wezen.
Wat ik niet zo goed begrijp: Telenet is geen klein bedrijf maar blijkbaar kunnen ze niet binnen een redelijke termijn een modem activeren.
Wel krijg ik vriendelijke mensen aan de helpdesk maar die zeggen altijd hetzelfde: we gaan dit doorgeven aan de "achterliggende dienst".
Ondertussen heb ik wel internet door mijn oude modem terug aan te sluiten. Maar mijn proefperiode van 3 maanden gratis 360° pods loopt wel al verder. Straks zijn wij 3 maanden verder en heb ik de pods niet eens kunnen testen.