24748
netweters
|
152275
antwoorden
|
20687
vragen
|
Geachte
vanmorgen zaterdag modem defekt, gebeld met klantendienst, na overleg naar telenet center in aartselaar gegaan, eenmaal daar wou de persoon mij geen nieuwe modem geven, antwoord ga maar naar andere telenet center, na aandringen toch nieuwe modem gekregen
mocht ik na kwartier wachten modem meenemen, thuisgekomen, modem geinstalleerd, resultaat! WerkT niet! Blijkbaar moet modem door techniekers in mechelen geactiveerd worden, alleen int weekend werken techniekers niet, dus wachten tot maandag! 3 x gebeld naar klantendienst, 3 x andere uitleg!
service nul komma nul!
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Activatie modem weekend
Geen klantvriendelijk Telenet center. Enkele maanden geleden nieuwe modem afgehaald in Telenet Center, toen ik thuis was modem geplaatst en alles werkte direct. Het center had daar zelf het nodige voor gedaan.
@Stadhuis2 waarschijnlijk iemand die niet met het nieuwe systeem kan werken 😉
Het probleem is dat je provisionering niet goed correct doorgelopen is. Dus je oude modem is wel eruit die is niet meer actief maar je nieuwe geraakt niet actief.
Provisionering is nodig en als dat niet goed door loopt ja dan heb je geen internet of andere diensten. Ik heb dit ook al voor gehad in een weekend maar ja dan moet je van je gsm toestel een hotspot maken voor je pc dan kan je toch even op het internet gaan.
Laatste keer da ik gisteren belde met technische dienst was dat mn oude modem nog actief stond, en de nieuwe nie,
pas maandag als ik terugbel kunnen ze deze activeren!
tof, zeggen ze vraagt ma compensatie voor het weekend! Bedankt telenet
Het strafste wat ze bij de klantendienst zeiden was er gaat maandag techniekere bellen, terwijl ik geen internet, tv, of telefoonlijn heb! 🙄
Ok als je oude modem nog actief staat heb je er ook niks aan aangezien je die al binnen gebracht hebt.
Enige wat je wel eens kan navragen als je kan bellen met je gsm of er een case is aangemaakt voor de achterliggende dienst. Want die moeten dat nu voor je activeren omdat de provisonering niet goed doorgelopen is.
Er zal geen technieker bellen hoor of langs komen want daar heb je niks totaal niks aan.
Ieder deftig Center, met deftig opgeleide medewerkers is in staat, of zou toch moeten in staat zijn om een modem te provisioneren. Blijkbaar zeer triestige dienstverlening daar. Dit zou bij mij toch niet op een blauw steentje vallen. Ik zou klacht indienen.
mogelijk was je modem niet defect maar was er een andere oorzaak.
Kan je nog live TV kijken via de kabel?
Met de telenet APP op een GSM kan je mijn Telenet kijken welke modem (MAC adres) voor je abo actief is.
Over die hotspot gesproken dit is enkel voor one klanten bij andere aanbieders telt dit niet telenet betaalt niet de extra kosten terug
Is voor duidelijk te zijn als bij telenet zelf is zal er uit coulance vergoed worden (alleen data)
Lees mijn post nog eens ....
Je kan van je gsm toestel een hotspot maken ....
Of te wel koppel je toestel met een laptop samen je kan op internet. Als je mobiele data hebt en je maakt van je gsm toestel een hotspot kun je daarmee verbinden. Maar goed je moet wel begrijpend lezen wat ik heb geschreven.
De hotspot kan hij gebruiken maar wat met de kosten als hij geen one is of geen onbeperkt heeft
Ik wil de mensen waarschuwing op eigen netwerk is geen erg wordt kwijtgescholden
Opgelet veel mensen lezen dit en denken dat dit ok is en dat is het niet