24761
netweters
|
152515
antwoorden
|
20714
vragen
|
Vraagje mijn buur loging XXXXX en wachtwoord YYYYYYY kan geen verbinding maken wat scheelt er groetjes willy paspoort 2717
StefaanH (Krak) heeft de inhoud van deze post bewerkt.
Reden: Gevoelige persoonlijke info verborgen
Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Wifie
Als dit werkelijk een login en wachtwoord is zou ik het zo snel mogelijk hier verwijderen en online veranderen.
Zou je deze post ASAP willen aanpassen indien TS dat niet zelf doet aub?
Thx 😉
EDIT: oeps, was even vergeten dat ik dat zelf kan. Is dus al uitgevoerd intussen .... 😳
Verkeerd login, verkeerd wachtwoord, toestel defect, wifi signaal te zwak, wifi signaal uitgevallen, ...
Is er iemand die met dat login en wachtwoord kan inloggen? Zoja controleer dan of je exact hetzelfde invoert. Opgelet sommige toestellen kunnen als eerste teken automatisch de kleine letter veranderen in een hoofdletter.
Gaat het over login en wachtwoord op de Telenet router? Zo ja dan kan je dat controleren via mijn.telenet.be of via de telenet app (opgelet niet de telenet tv app).
Hij logt toch niet toevallig in via free wifi telenet
https://www.netweters.be/t5/WiFi/Telenet-WiFree-stopt-vanaf-01-11-2023/td-p/176681/page/11
Weet niet naar lukt niet zal een zijn klan mr sturen met mijn gegeven gaat het denk dat deze van hem niet correct meer zijn ?
@1willy1 schreef:zal een zijn klan mr sturen met mijn gegeven
Stuur nooit klantennummers, gebruikersnamen of wachtwoorden door. Niet openbaar en ook niet in privéberichten.
@1willy1 schreef:Weet niet naar lukt niet
Maar je antwoord niet op de belangrijkste vraag: wat lukt er niet?
SSID en wachtwoord van de modem Zal zien al hij thuis is bedankt 🙏
Als hij een modem heeft eens zonder stroom zetten 5 min
Anders wifi vergeten terug in loggen met je juiste login weer
Dan zou het weer moeten werken