Beantwoorden
Dragy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Chromecast via homespot

Kan ik vanaf mijn smartphone (wanneer ik ingelogd ben op een Telenet Homespot) casten naar een Google Chromecast?

0 Likes
4 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5293
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Chromecast via homespot

denk dat het het account moet zijn van de IP verbinding van de huismodem zelf, dus bv Dragy account of de inloggegevens van de persoon bij wie je bent.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Chromecast via homespot

@Master-Magic @Dragy het is vooral belangrijk dat de Chromecast en je toestel (mobiel of tablet) waarop Yelo Play staat, op hetzelfde netwerk aangesloten zijn. Daarnaast moet de klant die op Yelo Play ingelogd is een interactieve digicorder/digibox thuis hebben staan. Hier vind je alvast alle informatie.

 

Chromecast hoe werkt het Yelo Play.png

 

EDIT: na het posten van mijn antwoord kwam ik tot het besef dat het niet perse over Yelo Play moet gaan. Zo niet, mag je mijn bericht negeren. 😉

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
dedeke
Professional Meerweter
Berichten: 131
Full speed writing! Warming up? BINGO! De volle 100!

Chromecast via homespot

volgens mij niet en dit omwille van volgende reden :

de wifreesnelheid is te beperkt

is het niet zo dat de wifree geconfigureerd is als gastennetwerk waarbij de aangesloten toestellen elkaar niet kunnen zijn?

0 Likes
Dragy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Chromecast via homespot

Iedereen bedankt voor jullie antwoorden. 

Ik heb het net eventjes geprobeerd, maar helaas.

 

Inloggen op de homespot of de wifree lukt. De verbinding tussen mijn smartphone en de chromecast verloopt ook prima. Maar bij het schakelen naar een internetverbinding loopt het mis.De Google Home app aanvaard het "vrije" netwerk blijkbaar niet. 

0 Likes