24751
netweters
|
152348
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hallo allemaal, Na de installatie,heb ik de tv op de slaapkamer met een utp kabel verbonden met pod,( ervoor met een powerline) ik kan wel mijn opnames bekijken,maar geen terugkijk tv of netflix,krijg dan een foutmelding kabel of modem niet goed aangesloten. Ik heb nochthans perfecte wifi verbinding,maar dus geen interactie met het net. Iemand suggesties??
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik zat dus in de "niet ok" situatie.Ondertussen werkt, sinds gisteren, alles naar behoren.Bedankt voor de info iedereen.
Hallo,
Ik zit ook in de niet oké situatie.
Wat heeft jouw situatie verholpen? Spontaan, contact met telenet, of nog iets anders?
Bedankt
Tv boxen gehaald in combinatie met de 360 pods, maar lees ook het bericht van Suzy eens goed na .
Dus eigenlijk komt het er (weer eens) op aan dat Telenet dingen 'verkoopt' zonder de juiste informatie door te geven, zaken belooft zoals dat het allemaal zonder problemen werkt etc en eigenlijk totaal niet weet hoe of wat?? 🙂
Geen wonder dat zo veel mensen overschakelen op andere providers...
Dus als je, zoals in mijn geval, je digicorder nog niet kan omwisselen, dan krijg je geen waar voor je geld...?
grt
hallo Suzy,
ik heb net mijn oude modem en powerlines vervangen door een fast modem met 360 pods, en heb precies dit probleem.
Weet jij hoever ze zitten met een oplossing ondertussen ? mijn digicorder in de living en een digibox boven zijn allebei met utp verbonden aan een pod, maar geen interactiviteit, geen programmagids en terugkijktv. Ergens las ik dat het een "bug" betreft, dus ik mag ik hopen dat die ondertussen is opgelost of ben ik er aan om mijn digicorder binnen te doen ? een draadverbinding met de modem is geen optie jammer genoeg 😞
alvast bedankt,
Grtz
Zou op de lijst staan een datum ? mensen wachten tot de problemen met de modem in orde zijn om te ruilen
Nu zal je toch met kabels moeten werken tijdelijk
Langs een poort ga je zowel binnen als buiten.
Dat had ik ook al ergens gelezen en ik heb dat geprobeerd ! Het was meteen opgelost, maar even later dan weer hetzelfde probleem. Als de digicorder een tijdje uit staat en ik zet hem terug aan, dan werkt het weer even. Zeer bizar. En streamen van de app naar tv (die ingebouwde chromecast heeft) is ook geen probleem, terugkijktv werkt zo via de app. Hoogst merkwaardig allemaal. Zouden die pods geen update moeten krijgen als die een tijdje insteken ? Misschien is de bug al wel opgelost, maar moet ik de nieuwe software nog krijgen of zo.
Ah, dat is vreemd dat het dan plots wel/niet werkt met de powerlines.
Het is echt een probleem tussen Digibox/Digicorder en Telenet; vandaar dat het via de app wel normaal werkt, dat werkt helemaal anders.
@Moderator is er al nieuws over een potentiële fix voor dit probleem.
@WG94 schreef:
Ah, dat is vreemd dat het dan plots wel/niet werkt met de powerlines.
Het is echt een probleem tussen Digibox/Digicorder en Telenet; vandaar dat het via de app wel normaal werkt, dat werkt helemaal anders.
@Moderator is er al nieuws over een potentiële fix voor dit probleem.
@WG94 We hebben nog niets vernomen, maar hebben het nog eens nagevraagd en houden jullie op de hoogte.
In post die ik op 20/06/2023 maakte, hebben jullie informatie gekregen over het probleem met onderstaande situatie:
Goed nieuws! Op 30/11 is er hier een fix voor uitgerold. We hebben bewust een tweetal weken gewacht met deze communicatie, om te vermijden dat er nog iets van problemen zouden opduiken. Ondertussen kunnen we confident bevestigen dat het volledig is opgelost. Dit betekent dat je een Digicorder/Digibox ondertussen ook interactief met een wifi-pod kan verbinden, wanneer de wifi-pod draadloos verbonden is met de F@ST3896LG-TN modem.
Hopelijk helpt deze informatie jullie om elkaar nog beter te kunnen helpen. 😉