Jouw mening is belangrijk!

We willen begrijpen waarom klanten nog steeds het contactformulier gebruiken. Help ons en beantwoord 2 korte vragen: Vertel ons jouw mening over het contactformulier.
Beantwoorden
Cmab
Freshman Weetjeslezer
En we zijn vertrokken!

Dreame installeren

Ik wil de dreame d20 ultra installeren die ik kocht via de actie van Telenet. Ik krijg hem niet verbonden met mijn netwerk. Ik zou moeten overschakelen op 2.4gh maar geen idee hoe dit moet. Ik gebruik nu 2.4 en 5 gh netwerk. 

4 reacties
luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Jij alziend oog. ;-) Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Dreame installeren

Zijn gekende problemen best dat je contact neemt met Telenet dat ze even de 5Ghz uitzetten 

Dit moeten gebruikers doen het onderwerp komt veel aan bod hier 

patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! De gouden postveer is voor jou

Dreame installeren

@luc55 

Hoe ben je zo zeker dat er meerdere onderwerpen hier van zijn heb je gezocht ? 

Daarnaast weet jij welke modem @Cmab heeft want dat heeft die totaal niet vermeld. Als die naar My Telenet gaat kan dat zijn dat hij die zelf kan uitschakelen de 5 Ghz is weer een telefoontje uitgespaard. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kristofDW
Professional Allesweter
Krak 2021 Krak 2022 De nieuwe Einstein! Krak

Dreame installeren

@Cmab op de support van Dreame staat : Dreame-robots ondersteunen alleen 2,4 GHz wifi. Schakel 5 GHz uit op uw router als u een gemengd netwerk hebt.

Gemengde 2.4 en 5 Ghz netwerken met 1 SSID zullen dus niet werken. Je kunt dit proberen door je gsm tijdelijk als hotspot in te schakelen en je Dreame ermee te verbinden.

Als dat werkt, moet je de 5GHz-verbinding op een aparte SSID zetten en de huidige SSID alleen voor 2.4GHz gebruiken.

KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Jij alziend oog. ;-) Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Dreame installeren

Het is de bedoeling dat je niets moet doen gewoon een verbinding maken 

Dat ze daar nog altijd niets aangedaan hebben  dat wifi probleem  je leest hier elke dag  iets met wifi is 

Dat kan niet als premium aanbieder  , de modem moet eens op orde gebracht worden dat deze problemen stoppen 

Bij de oudere modems geen enkel probleem , we  kunnen goed begrijpen dat mensen niet wisselen om geen problemen tegen te komen 

Vanmiddag in het shopping center een rij in Telenet winkel en de klanten hadden zelf pakje mee , het viel wel op dat base shop goed draait 

Vind nog altijd een raar zicht die 2 in de zelfde winkel