|
25.771
netweters
|
159.620
antwoorden
|
|
21.512
vragen
|
Ik wil de dreame d20 ultra installeren die ik kocht via de actie van Telenet. Ik krijg hem niet verbonden met mijn netwerk. Ik zou moeten overschakelen op 2.4gh maar geen idee hoe dit moet. Ik gebruik nu 2.4 en 5 gh netwerk.
Zijn gekende problemen best dat je contact neemt met Telenet dat ze even de 5Ghz uitzetten
Dit moeten gebruikers doen het onderwerp komt veel aan bod hier
Hoe ben je zo zeker dat er meerdere onderwerpen hier van zijn heb je gezocht ?
Daarnaast weet jij welke modem @Cmab heeft want dat heeft die totaal niet vermeld. Als die naar My Telenet gaat kan dat zijn dat hij die zelf kan uitschakelen de 5 Ghz is weer een telefoontje uitgespaard.
@Cmab op de support van Dreame staat : Dreame-robots ondersteunen alleen 2,4 GHz wifi. Schakel 5 GHz uit op uw router als u een gemengd netwerk hebt.
Gemengde 2.4 en 5 Ghz netwerken met 1 SSID zullen dus niet werken. Je kunt dit proberen door je gsm tijdelijk als hotspot in te schakelen en je Dreame ermee te verbinden.
Als dat werkt, moet je de 5GHz-verbinding op een aparte SSID zetten en de huidige SSID alleen voor 2.4GHz gebruiken.
Het is de bedoeling dat je niets moet doen gewoon een verbinding maken
Dat ze daar nog altijd niets aangedaan hebben dat wifi probleem je leest hier elke dag iets met wifi is
Dat kan niet als premium aanbieder , de modem moet eens op orde gebracht worden dat deze problemen stoppen
Bij de oudere modems geen enkel probleem , we kunnen goed begrijpen dat mensen niet wisselen om geen problemen tegen te komen
Vanmiddag in het shopping center een rij in Telenet winkel en de klanten hadden zelf pakje mee , het viel wel op dat base shop goed draait
Vind nog altijd een raar zicht die 2 in de zelfde winkel