24758
netweters
|
152469
antwoorden
|
20712
vragen
|
Kan ik zonder het business abo een Facebook check-in doen ?
Ik snap niet goed wat je bedoeld eigenlijk ...
@Joachim1 ik denk dat ik jouw initiële vraag ook niet zo goed begrijp. 😅 Op dit moment zou ik dit antwoorden op je vraag:
Check-ins op Facebook kan je (volgens mij) enkel inschakelen op een bedrijfspagina, zie dit artikel: Hoe kan ik check-ins beheren op mijn bedrijfspagina op Facebook?
Wat ik eigenlijk bedoel :
Ik wil dat mensen kunnen gebruik maken van mijn wifi in mijn zaak. Maar dat ze daarvoor op een login scherm terecht komen. Nadat ze ingelogd zijn komt er dan automatisch " persoon x is bij mijn bedrijf " op facebook. Facebook wifi heet dit.
Dit zou werken via een Acces Point. Maar weet niet of dit gratis kan via Telenet.
Eigenlijk staat hier alle informatie die je nodig hebt. Bekijk eerst of je wel een geschikte router heb.
Dat is net mijn vraag. Lukt dit via telenet router/accespoint zonder hiervoor te betalen ? als dit niet lukt, lukt het dan met een ander merk van accespoint, of blockt telenet dit dan zowiezo ?
Als je een HGW (kabelmodem/router) hebt lukt het niet, tenzij je alles in een compatibele router in DMZ zet. Dit zou ik echter niet aanraden oor mogelijke allerhande problemen.
Ik meen begrepen te hebben dat de business klanten steeds een modem only hebben. Deze klanten plaatsen daarachter een eigen switch of een eigen router. Indien uw eigen router een compatibel model is, zou dat moeten lukken.
Alleen al de vraagstelling doet me veronderstellen dat je best beroep doet op iemand met kennis van zaken om alles in te stellen.
Los van het technische, moet je ook eens goed nakijken of je wel conform de AVG (in het Engels GDPR) handelt.