Hoe case (dossier) bij Telenet opvolgen als klant?
even algemene info voorgaand mijn vraag
ik bestel dus 3 x 360° via de site. Er staat indien mijn modem niet geschikt is ze een andere modem zouden meesturen.
ik krijg enkel mijn 3 pod's toegestuurd. ik ga ervan uit dat mijn modem geschikt is. Ik kan de drie pods activeren. maar na de derde pod ben ik mijn wifi kwijt. geen SSID meer zichtbaar. dus eerste keer gebeld naar telenet. technieker zegt dat hij dit nogal heeft meegemaakt, best de modem gaan switchen bij een telenetcenter.
met 3 studerende kinderen en examen in vooruitzicht , ikzelf, telewerk is wifi echt wel nodig thuis........
Ok, dus naar telenet center modem swap. heb nu de F@st modem.
terug thuis de modem aangesloten, installatie gestart via de app, maar onze SSID komt niet op, enkel de SSID van de nieuwe modem. als we connecteren naar deze SSID heb ik geen internetconnection.
Alweer teruggebeld naar helpdesk. ( want bij Whats App krijg ik geen antwoord). De persoon aan de andere kant van de lijn krijgt het niet opgelost en maakt een case aan. Ik vraag hem hoelang dit duurt voor zo'n case behandeld wordt? als antwoord krijg ik 5 dagen.........EEN S.L.A. van 5 dagen?????!!!!!!
Nu is mijn vraag hoe kan ik een case opvolgen....want 5 dagen zonder wifi ,voor iets wat zeer simpel te installeren was volgens de site, vind ik toch wel overdreven.
5 dagen zonder wifi is 1/6 van een maand, hoop dat ik dan 1/6 van de factuur minder moet betalen..... of toch ten minste een compensatie krijg....zoals tijdelijk een dienst, zoals playsport of streamz....
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: case opvolgen
Opgelost! Ga naar oplossing.