24747
netweters
|
152251
antwoorden
|
20683
vragen
|
Ik heb mijn netwerknaam en wachtwoord verandert, maar ik zie nog altijd nog de oude naam en wachtwoord. Maar in de Telenet app en website staat de nieuwe naam en wachtwoord.
Opgelost! Ga naar oplossing.
En je hebt dit gewijzigd in My Telenet of heb je dit ergens anders gewijzigd ?
Ja, via MyTelenet.
Ik heb inderdaad de F@ST modem. De website en app tonen me de nieuwe naam en wachtwoord.
Dit probleem met deze modem wordt nog altijd veroorzaakt door Telenet. Deze modem nam de instellingen van de vorige modem over. Dit gebeurt niet eenmalig maar doet de modem tot in de eeuwigheid. Vanaf de introductie van deze modem tot nu is toch een eeuwigheid om een probleem op te lossen.
@LordCoeCoe heb jouw modem al eens herstart? Want de nieuwe instellingen (SSID en wachtwoord) dat je via MyTelenet instelt, zouden toch opgeslagen moeten worden. Het klopt dat de nieuwe modem alles van de oude modem overneemt, maar als je als klant beslist dit alsnog te wijzigen, moet dit ook effectief gaan. Zo niet, neem je best eens contact op met de klantendienst, zodat ze dit voor je kunnen nakijken.
Ik heb de klantendienst gecontacteerd en ze hebben mijn modem herstart, ik kan de nieuwe naam zien en mijn nieuwe wachtwoord gebruiken.
Als je vraag uw vraag gesteld had, was dit omdat je, op je toestellen nog altijd dat oude SSID ziet staan? Indien het dat is, dan kan je deze SSID vergeten. Dan zal het nit meer in de lijst van potentiële Wifi aansluitingen komen.
Onder Windows 11: links beneden op het Wifi icoon drukken, bij Wifi op het pijltje naar rechts, onderaan Meer Wifi instlellingen, In het nieuwe venster Bekende netwerken beheren,