Beantwoorden
martine25
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De 3 wijzen! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Snelheid TP-link AV600 powerlines te laag

Hello,

ik heb uw bericht gelezen  van 2015 omdat ik opzoek was naar een oplossing  om mijn powerlines TP-Link AV 600 te kunnen gebruiken met telenet.

in feite zolang ik Whoppa met fiber 100 had werkte de powerlines perfect.

Ik ben overgeschakeld naar fiber 200 en mijn powerlines werken minder goed dan vroeger ik haal amper nog 70Mbps.

We hebben al een update van de powerlines gedaan , ze reset en het werkt niet.

ik heb ze terug gebracht naar de winkel en met een andere sofware halen ze 450Mbps! maar met telenet niet.

kunt u me helpen AUB.

Mvg

martine 25

0 Likes
4 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Snelheid TP-link AV600 powerlines te laag

@martine25

 

Zoals je kan zien heeft de originele poster maar één bericht gepost (in 2015) en daarna niets meer. Het lijkt me beter als je gewoon zelf even een nieuw onderwerp aanmaakt. Op die manier word je wellicht sneller geholpen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Snelheid TP-link AV600 powerlines te laag

@sb, goede tip! Heb @martine25 haar post verplaatst en er een nieuwe thread mee gestart, om het even zo eenvoudig mogelijk te houden.

 

@martine25, zo ga je hopelijk sneller geholpen worden met jouw vraag. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ex-Netweter
 

Snelheid TP-link AV600 powerlines te laag

@martine25 het kan te maken hebben met het feit dat uw powerlines de poorten terug brengt naar 100 MBPS terwijl deze gewoon openstaan voor de volledige snelheid te halen. Ik heb jammer genoeg dit probleem ook. Dus de poort op de modem daar waar de kabeltjes in steken staan open voor een volledige snelheid. Als u daar een apparaat achter hangt die niet hoger gaat dan 100 MBPS zal de poort op de modem dit ook maar zien als 100 en komt u ook niet hoger in snelhied. Heb dit zelf ook aan de hand met de powerlines want zodra ik er mijn switch op die poort aansluit ( zelf getest ) zie ik in eens dat die poort de volledige snelheid toelaat. Jammer genoeg is het in mijn geval niet op te lossen omdat het aan die powerlines zelf ligt door deze test te hebben gedaan. 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Snelheid TP-link AV600 powerlines te laag

Is het set powerlines die je gratis kan huren bij Telenet geen oplossing? 

0 Likes