24791
netweters
|
152705
antwoorden
|
20730
vragen
|
Ik ben een redelijk kleine internetgebruiker, maar heb op een bepaalde dag ineens een (voor mij 😊) gigantische piek van 56 GB verbruik.
Kan ik ergens in detail zien waaraan ik die GB heb besteed? Bv surfen, streamen, downloaden, ....?
installeer DU meter,30 dagen gratis
Je ziet het verbruik per uur per dag per week per maand
Zoek even achter networx 5.5.5. Deze versie is de laatste gratis versie die je verkeer kan meten. Let wel, als iemand meesurft via je draadloze netwerk, dan zal je dat niet zien. De software meet enkel het verkeer op het toestel waarop het geïnstalleerd is.
Gebruik een aparte wifi router, dan kan je per applicatie en toestel zien wat het verbruik is.
@Sjekke schreef:Gebruik een aparte wifi router, dan kan je per applicatie en toestel zien wat het verbruik is.
Niet allemaal, de goedkoopste versies kunnen dat niet, die geven enkel een globaal beeld voor het gehele netwerk weer.
@StefaanH schreef:
@Sjekke schreef:Gebruik een aparte wifi router, dan kan je per applicatie en toestel zien wat het verbruik is.
Niet allemaal, de goedkoopste versies kunnen dat niet, die geven enkel een globaal beeld voor het gehele netwerk weer.
Ben benieuwd of/wanneer de Telenet app deze functies krijgt
Uiteraard verwijs ik dan ook routers die het kunnen. Dat deze duurder zijn lijkt me logisch, meer opties meer €€€ (zoals bij de auto’s 😀). Nu, niet iedereen heeft nood aan die extra's.
Neem DU meter ook gratis te verkrijgen.
@robatoras schreef:Neem DU meter ook gratis te verkrijgen.
Geen freeware, maar trialware (30 dagen). 😋
Daarna neem je weer 'n maand met ander Gmail adres
Plan trekken
Ik gebruik DU meter af en toe,heb verleden jaar al eens 16TB aan grote testbestanden verzet als test, op voormiddagen tussen 07 en 12 uur en echt onbeperkt.175GB op 1 uurtje
Hoe kan ik hier een Telenet screenshot plaatsen,dan laat ik het zien😇
@robatoras Als je een bericht maakt staat en juist boven een lijntje met allemaal symbolen. Met het camerasymbool kan je een afbeelding toevoegen. Let wel deze zal niet direct getoond worden, elke afbeelding moet eerst door een moderator of krak goedgekeurd worden. Na de goedkeuring duurt het ook nog een tijdje eer de afbeelding zichtbaar is.
Danke @Ex-Netweter Man met email en facebook lukt het me wel.
Ook op andere fora's
Niet zo gemakkelijk met die camera
Die 16TB verbruik als test is een officieel Telenet screenshot met datum er bij