Beantwoorden
VERTIGO123
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

Telenet WiFree stopt vanaf 01/11/2023!

Juist op mijn nieuwe factuur gelezen: Telenet Wi-Free verdwijnt op 01/11!

Een regelrechte schande! Nog minder service en nog meer betalen!

Tijdens mijn verhuis heb ik 3 maanden geen internet gehad, noch mobiel noch vaste lijn.

Gelukkig kon ik toen Wi-Free gebruiken!

Dus nu kan dit ook niet meer...

En mijn gsm instellen als hub werkt niet op de computer van mijn werk (Overheid...) want teveel beveiligingen.

Toch eens van mijn hart een steen maken en van provider veranderen...

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telenet Wifree verdwijnt!

Tags (1)
145 reacties
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 517
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Telenet WiFree stopt vanaf 01/11/2023!

K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Telenet WiFree stopt vanaf 01/11/2023!

We zagen het te laat, nadat dit is gepost.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2717
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet WiFree stopt vanaf 01/11/2023!

Tot 5g overbelast is

We zullen het zien komende maanden

Het wordt onderschat

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2717
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet WiFree stopt vanaf 01/11/2023!

Daar heb je gelijk in mensen met een klein budget of kinderen die hun plan mee trekte zijn nu de dupe

Vanaf volgend jaar  gaan ze ook  het sociaal tarief aanpakken ze gaan dan standaard 19 euro betalen voor aparte internet pak

een eigen lichte versie voor hun alleen

Dirk_H
Professional Meerweter
Berichten: 132
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Telenet WiFree stopt vanaf 01/11/2023!

Klopt, hier ook: wanneer ik elders op het bedrijfsnetwerk wil gaat dit wel met wifree maar niet met mijn gsm als hotspot. 

Goede
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party! Hi there!

Telenet WiFree stopt vanaf 01/11/2023!

Mobile Vikings, Scarlet  of Orange : veel goedkoper

Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet WiFree stopt vanaf 01/11/2023!

@Goede waarom hier op een telenet forum publiciteit komen maken voor andere providers?

die ondersteunen geen esim in smartwatchen, mobiele abonnementen kosten daar veel meer dan als je bij telenet een one hebt.

Jari_Opsomer
Experienced Meerweter
Berichten: 92
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Telenet WiFree stopt vanaf 01/11/2023!


@Christof75  schreef:

@Goede waarom hier op een telenet forum publiciteit komen maken voor andere providers? (1)

die ondersteunen geen esim in smartwatchen (2), mobiele abonnementen kosten daar veel meer dan als je bij telenet een one hebt (3).


1. Er is een vrije markt, volgens de Netweters forumregels (en volgens het BIPT) is dit zeker toegelaten en wordt dit aangemoedigd.

2. Al een half jaar werken de eSIMs voor smartwatches helemaal niet. Zie de vele ellenlange topics.

3. Onbeperkt is inderdaad een beetje 'goedkoper' goedkoper bij Telenet, maar daar krijg je wel een ondermaats netwerk voor in de plaats. En wat heb je aan onbeperkt internet dat je nauwelijks kan gebruiken? (Ik spreek uit ervaring.)

 

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet WiFree stopt vanaf 01/11/2023!

Punt 1 en 2 geen commentaar. Punt 3. Dan heb je blijkbaar pech. Ik ben al jaren klant voor mobiel. Nog nergens verbindingsproblemen gehad, hier niet en in het buitenland niet. En al zeker niet ten opzichte van andere providers.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet WiFree stopt vanaf 01/11/2023!

Met een mobiel abbonement in One heb je dat probleem toch niet. In de apotheek heb je toch internet of kan je dat enkel gebruiken voor je bestellingen? Een AP zetten kan helpen tenzij het voorgaande geldt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2717
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet WiFree stopt vanaf 01/11/2023!

(Met een mobiel abbonement in One heb je dat probleem toch niet.)

Niet iedereen heeft dit omdat dit niet bij hun past of een werk gsm hebben

Zal een drukte weer worden zakken dat niet meer werken, mensen dat het niet wisten

Ombudsdienst weer lastig vallen omdat er problemen zijn

En terug negatieve commentaar in de krant en media

Dirk_H
Professional Meerweter
Berichten: 132
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Telenet WiFree stopt vanaf 01/11/2023!

We hebben daar enkel wifi voor klanten, trager dan 3G, daar kan je niets mee streamen. En via de netwerkkabel wordt alles geblokkeerd wat niets met de apotheekdoftware te maken heeft. 

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet WiFree stopt vanaf 01/11/2023!

Ik baal ook als Telenet zogezegde gratis diensten stopzet. Op basis van die diensten die integraal deel uitmaken van je afnamecontract, kweek je gewoontes aan en deze gewoontes moet je nu aanpassen. Telenet verandert de regels en dat is in orde met onze wetgeving. Je mag immers zonder kost je diensten opzeggen als je niet akkoord gaat met deze wijziging. Toegegeven,  dat voelt niet aan als een vrije keuze hebt, het voelt meer aan als chantage. Als je dat wil veranderen, spreek dan de politiek aan zodat er een andere wetgeving komt.

Vind jij het normaal dat je voor je werk gebruik moet maken van Wifree? Strikt genomen, ik niet. Dat is een kost van je werkgever en die moet die kost dragen. Krijg je geen vergoeding voor van je werkgever voor je internetabonnement? Heb je het gsm hotspot probleem al voorgelegd aan je werkgever? Is dat probleem niet eenvoudig op te lossen? Meestal werken thuiswerkers met een VPN-verbinding. Het nodige kan misschien ook op je smartphone geïnstalleerd worden of er kan een aanpassing gedaan worden op je pc of laptop.

Ex-Netweter
 

Telenet WiFree stopt vanaf 01/11/2023!

Dit was voor mij wel de reden om mijn contract bij Telenet op te zeggen.
Prijzen stijgen maar dienstverlening krimpt in.
We gebruikten Telenet Wifree op ons 2e verblijf, net zoals Telenet Wifree bij de kotstudenten aangeprezen werd.
Nu moeten we bijkomende abonnementen nemen.

Zal niet bij Telenet zijn maar bij een goedkopere.

Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet WiFree stopt vanaf 01/11/2023!

@Ex-Netweter De snelheid was toch veel te laag, goed om mails op te vragen enzo, maar streamen kon je toch niet. Nu dat telenet zoveel data geeft is het echt overbodig.