42194
netweters
|
18609
gesprekken
|
20103
vragen
|
Juist op mijn nieuwe factuur gelezen: Telenet Wi-Free verdwijnt op 01/11!
Een regelrechte schande! Nog minder service en nog meer betalen!
Tijdens mijn verhuis heb ik 3 maanden geen internet gehad, noch mobiel noch vaste lijn.
Gelukkig kon ik toen Wi-Free gebruiken!
Dus nu kan dit ook niet meer...
En mijn gsm instellen als hub werkt niet op de computer van mijn werk (Overheid...) want teveel beveiligingen.
Toch eens van mijn hart een steen maken en van provider veranderen...
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telenet Wifree verdwijnt!
Wij keken daar TV op via Telenet app en Netflix zonder enig probleem.
Dit is geen slimme zet maar is gebeurd zoals je zegt die klanten zijn we kwijt
Voor veel mensen was het genoeg om zakken te regelen en op 2de verblijf en tv kijken werkt ook goed
gewoon zien dat je kort bij de modem zat
Of zal de de studenten met hun wifi antenne zoals op de camping
Dat interesseert die werkgever geen moer. Je bent van wacht, hoe je je avond doorbrengt is niet hun probleem.
Groot gelijk, na triing hebben ze weer iets afgenomen dat praktisch was. Ik heb ooit in de usa een probleem gehad met een huurauto. Heeft me een half uur gekost om de juiste aan de lijn te krijgen vanuit het hotel. Met triing heeft me dat nul euro gekost.
Streamen ging wel hoor, behoorlijk goed zelfs.
Geeft Telenet zoveel data ?
Ik heb een Wigo S 3 Gb en bij mijn weten komt daar niks bij !
Telenet WiFree afschaffen zou eigenlijk moeten gecompenseerd worden met een prijsverlaging van mijn abonnement.
Contractueel zou ik daar recht op moeten hebben maar ik ken het antwoord van Telenet : zeg uw contract maar op. Pure chantage.
@Ree schreef:Contractueel zou ik daar recht op moeten hebben maar ik ken het antwoord van Telenet : zeg uw contract maar op. Pure chantage.
Ik had graag beter willen begrijpen waarom je denkt dat je daar contractueel recht op zou hebben, op welke clausule of paragraaf in de overeenkomst met Telenet baseer je je om tot deze vaststelling te komen?
@Ree als je een one hebt krijg je 300gig per gsm, ik heb daar toch meer dan genoeg mee om iedere dag op de trein heen en terug te streamen
Beste Martijn,
Natuurlijk staat dat nergens expliciet vermeld in één of andere overeenkomst maar bekijk het eens vanuit het oogpunt van een klant : Telenet biedt mij een product aan en vraagt mij daar een welbepaalde prijs voor. Ik ga akkoord. Dan beslist Telenet om een bepaald onderdeel niet meer te leveren maar toch dezelfde prijs aan te houden.
Zou de klant geen reden hebben om dat aan te vechten ?
Beste Christof,
Ik heb geen One. Daarom dat ik veel gebruik maakte van Telenet WiFree.
Dat is een probleem mensen met licht abonnement trek uw plan of als je gsm abonnement bij een concurrent hebt
Er is vraag geweest om een tussen abonnement voor mobile maar is niets van gekomen
Dan hadden de mensen geen keuze om maar stop te zetten
Je mag onmiddellijk opzeggen op een uur was het geregeld dat zijde vrienden tegen mij
We denken dat het onderschat wordt de gebruikers en klanten dat nu weg zijn
Maar niet iedereen heeft nooit aan 300 GB en zin om te veranderen en veel op te leggen
Er zit niets tussen alles of niets
@luc55 schreef:
We denken dat het onderschat wordt de gebruikers en klanten dat nu weg zijn
Daar alle communicatie van TelenetWiFree over een Telenet sever ging wist Telenet exact welk risico ze liepen.
Dus overschat het aantal verlaters niet en deze verlater zijn ook klanten met een goedkoop abonement.
Een enkele jaren geleden gebruikte ik ook regelmatig WiFree maar de laatste jaren niet meer. BTW ik ben ook maar een gepensioneerde met een bedienden pensioen
En heb je nu bij uw nieuw abonnement een dienst zoals WiFree er een was? En hoe noemt dat dan bij uw nieuwe provider? En graag ook eens de specs bij uw nieuwe provider en de specs die je had bij Telenet naast elkaar met uiteraard de prijs. Maar wacht op je eerste of 2e factuur van de nieuwe provider. Dan kunnen we eens deftig vergelijken. 😉