Beantwoorden
biohas14
Freshman Weetjeslezer
En we zijn vertrokken!

Verlies connectie online calls(Teams/Zoom/Google Meet)

Hallo,

Sinds recentelijk kamp ik met vrij ernstige verbindingsproblemen tijdens online meetings. In het verleden kwam dit af en toe al eens voor, maar de laatste weken/maanden, zijn de problemen significant verergert. Deze problemen zijn niet-specifiek voor een bepaald platform. Via elk platform (Teams, Zoom en Google Meet) kamp ik met dezelfde problemen, waarbij ik de verbinding met het platform ongeveer 4 tot 5x per 30 min verlies.

Behalve deze verbindingsproblemen heb ik geen enkele problemen met internet (PC; ik heb verbindingssnelheid ook gecontroleerd en daar lijkt niets mis mee te zijn). Ik merk wel dat ik soms verbinding verlies wanneer ik bel via Whatsapp (via telefoon). Dan merk ik op dat het WiFi signaal (op telefoon) niet constant is; dus zou een WiFi booster mogelijk soelaas bieden voor de hierboven beschreven problemen? 

Dank alvast voor jullie input!

1 reactie
flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Verlies connectie online calls(Teams/Zoom/Google Meet)

Welk Telenet abonnement heb je?

Welke modem heb je? zie: https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/modem-en-andere-toestellen/alles-over...

Met welk toestel heb je problemen met Teams/Zoom/Google Meet)?  Ik neem aan de PC/laptop?

Hoe is deze verbonden (via ethernet of via WiFi)?

We hebben méér info nodig dan je summieren beschrijving hierboven ...