Beantwoorden
LBRGS
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

WIFI POWERLINE SET

1) Kan mijn decoder op een de power adapter van een wifi powerline set worden aangesloten? Of moet de decoder nog steeds rechtstreeks op de modem worden aangesloten.

 

2) Kan ik de telenet wifi powerline set online bestellen bij telenet en deze laten bezorgen?

 

Thx

0 Likes
9 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

WIFI POWERLINE SET

De powerlines zorgen voor de verbinding tussen de modem en uw digicorder voor de interactiviteit.
Je zal de PWL set zelf moet afhalen in een shop of center.

69 euro voor de gewone set, 99 euro voor de set met wifi.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
WBLimburg
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Pionier

WIFI POWERLINE SET

Je digibox of digicorder kan perfect via Powerlines aangesloten worden op je modem. Tenzij je gebruik maakt van de functie "Opnames delen" waarbij je de opnames van een digicorder op een andere digibox/digicorder gaat bekijken, loopt er nooit beeld en geluid over de netwerkverbinding. Je beeld gaat zo goed als altijd via de coax kabel die je in je decoder plugt, dus de snelheid van de powerline verbinding (buiten bij "Opnames delen") is ook niet relevant. 

0 Likes
LBRGS
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

WIFI POWERLINE SET

Is er een wifi powerline set die ik online kan kopen? Dus dat ik geen stop moet maken in de telenet shop.

0 Likes
Ex-Netweter
 

WIFI POWERLINE SET

Hallo, ik heb onlangs mijn hele network bekabeld en heb nu 3 powerlines over. Ze zijn aangekocht bij telenet en geconfigureerd bij telenet dus klaar voor gebruik. Eentje aansluiten met een usb kabel op een poort van je telenet router, de andere twee inpluggen waar nodig in huis. mocht je ze willen hebben tegen een redelijke vergoeding stuur maar een mailtje naar xxx@xxx.be

0 Likes
LBRGS
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

WIFI POWERLINE SET

thx

Net mailtje gestuurd

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

WIFI POWERLINE SET

@Ex-Netweter

 

Het is niet aan te raden een e-mailadres op dit (openbaar) forum te gooien. Je verwijdert best het adres via Antwoord bewerken. Men kan je altijd bereiken via PM.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

WIFI POWERLINE SET

@Ex-Netweter, we hebben je e-mailadres even vervangen door andere tekens. Zo kan er hier geen misbruik van gemaakt worden.

 

Bedankt @sb om het op te merken!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WIFI POWERLINE SET


@WBLimburg schreef:

...knip ...  Tenzij je gebruik maakt van de functie "Opnames delen" waarbij je de opnames van een digicorder op een andere digibox/digicorder gaat bekijken, loopt er nooit beeld en geluid over de netwerkverbinding. Je beeld gaat zo goed als altijd via de coax kabel die je in je decoder plugt, dus de snelheid van de powerline verbinding (buiten bij "Opnames delen") is ook niet relevant. 


Dit is een zeer correcte randbemerking, ik spreek uit ervaring: wanneer je verschillende digicorders in huis hebt en je wil de opnames delen, dan is een verbinding via powerline zeer sterk af te raden: het gaat nooit goed gaan, zelfs niet met hele snelle !!


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
WBLimburg
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Pionier

WIFI POWERLINE SET

Idealiter is kabel in combinatie met Gigabit Ethernet-switches natuurlijk altijd het interessantst. Helaas niet altijd even makkelijk overal realiseerbaar 🙂

0 Likes