Beantwoorden
Frepo76
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Happy New Year! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Wat is het max aantal devices via WiFree

Geachte,

 

In deze tijden dat je zowel als volwassene als de kinderen een smartphone,  tablet en ev. ook portable hebben. Hoeveel van hen kan op een andere locatie gebruiken maken van de Wifree via het account van onze woning? (in ons geval een all-in bundel met onbeperkt internet)

 

Momenteel gaat het concreet om 3 portables, 4 smartphones, 3 tablets en daarnaast ook nog 2 werkportables en oude vaste computer.

 

(niet dringend wegens het verplichte thuiswerk 🙂 )

 

Mvg,

 

Frederik

0 Likes
10 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wat is het max aantal devices via WiFree

@Frepo76  

Zelf dacht ik dat je tot vier gebruikers gelijktijdig op WiFree kan aanmelden maar helemaal zeker ben ik hier niet van. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Frepo76
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Happy New Year! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Wat is het max aantal devices via WiFree

Het is vooral omdat de kinderen (-12) al eens bij klasgenootjes gaan om te gamen, maar sommige ouders hebben dan liever dat ze de wifree gebruiken, omdat het nogal wat data verbruikt.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wat is het max aantal devices via WiFree

@Frepo76  

Daar kan ik wel inkomen ja maar WiFree gaat wel van je eigen verbruik af dus dat telt wel mee op jou eigen telemeter als ze ouder jullie account aanmelden. En als je er geen probleem mee hebt dat ze jou eigen account gebruiken kan je er mee instemmen. Maar zeg ze dan wel dat ze enkel bij die klasgenootjes aanmelden want anders zijn ze op elk WiFree punt aangemeld en als ze dan gamen kan je verbruik serieus stijgen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Frepo76
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Happy New Year! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Wat is het max aantal devices via WiFree

Voor ons telewerk (momenteel voltijds thuis met 2) komen we met 90Gb per maand ruimschoots toe, overige deel van "onbeperkte" (Max 750Gb in de piek) gedeelte is ruim voldoende, het 4K-tv kijken zit zoiezo in de daluren.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wat is het max aantal devices via WiFree

@Frepo76  

Die 90GB is enkel de mobiele data dat zeg ik er wel bij. 

Maar als je dan daarmee ruim toekomt in je vast internet verbruik kan je het zeker doen als die ouders dat willen , waar ik ergens in kan komen. 

 

Maar om op je originele vraag terug te komen dacht ik dat het er vier gelijktijdig waren. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wat is het max aantal devices via WiFree

Uiteraard log je in op één bepaald punt. Afhankelijk van de instellingen van je apparaat zal je daarna mogelijk automatisch inloggen als het voorkeur netwerk niet beschikbaar is.

0 Likes
Frepo76
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Happy New Year! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Wat is het max aantal devices via WiFree

De "4" is idd het antwoord dat ik zocht  🙂

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Wat is het max aantal devices via WiFree


@patrick37  schreef:

@Frepo76  

Daar kan ik wel inkomen ja maar WiFree gaat wel van je eigen verbruik af dus dat telt wel mee op jou eigen telemeter als ze ouder jullie account aanmelden


Daarom laten die ouders ook gamen op WiFree he, zodat het niet van hun eigen verbruikt af gaat 😉 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Wat is het max aantal devices via WiFree


@Frepo76  schreef:

De "4" is idd het antwoord dat ik zocht  🙂


De "4" is volgens mij het max. aantal Telenet klanten dat gelijktijdig het WiFree signaal van één modem kan gebruiken.

 

De vraag van de topic starter is echter hoeveel gebruikers er gelijktijdig met dezelfde logon gebruik kunnen maken van WiFree ...

 

Ik weet niet of er hier een limiet op staat, maar zoals reeds gezegd wordt alle WiFree verbruik meegeteld in jouw volume ...

Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wat is het max aantal devices via WiFree

@Frepo76 volgens mij ga je hier geen problemen mee ervaren. Wel raad men vanuit Telenet steeds aan om voor elke gebruiker een eigen PID te maken. Deze gebruiken ze dan ook best wanneer ze ergens op Wi-Free surfen om aan te melden.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.