Beantwoorden
Jana11
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Wegvallende wifi 's nachts tussen 1u en 2u

Beste,

 

Wij hebben de laatste tijd last van wifi die s nachts regelmatig uitvalt en steeds op ongeschikte momenten 🙂 (meestal tussen 1u en 2u) Ik reset de modem, als dat niet werkt, trek ik alles uit en opnieuw alles opstarten. Maar werkt ook niet. Na 30 minuten / rond een uur werkt dit dan wel weer terug.

 

Is dit normaal? 

 

Mvg

 

Titel gewijzigd door CaroDW (mod) I Vorige titel: Internet valt weg

0 Likes
17 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Wegvallende wifi 's nachts tussen 1u en 2u


@Arnie  schreef:

Zulke storingen zijn inderdaad vervelend, en helaas is het vaak moeilijk om een oorzaak te vinden, 

 

Direkt een modem vervangen is een makkelijke en snelle poging om een probleem op te lossen (en goedkoop voor Telenet, want het kost weinig man-uren), maar heeft zelden het gewenste resultaat.

 

@robatoras Zelden resultaat,.Dat zeg jij. Forget it.Ik zou ze de kost niet willen geven waarme het probleem was opgelost na een modemruil.

Wachten op Telenet of technieker duurt veel langer.Dat kun je nog altijd.

 

@Christof75 Het zijn niet alleen oudere mensen die een vaste telefoon hebben,mobiel anno 2021,meer dan je denkt.Ouderen zijn doorgaans slimmer dan de jeugd.Veel meer ervaring.


 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Wegvallende wifi 's nachts tussen 1u en 2u

Rond 01u30 is mijn wifi ook uitgevallen. Ik had dit vanmorgen vastgesteld toen ik melding kreeg van mijn bewakingscamera, dat deze gedurende 15 min offline was sinds 01u30.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wegvallende wifi 's nachts tussen 1u en 2u


@robatoras  schreef:

@patrick37  schreef:

In de nacht lig ik ook in bed .


Twee krakken komen voor elkaar op.

En bekabelde verbinding testen is al gezegd.

Wat nog meer ?


@robatoras ik snap trouwens niet zo goed de meerwaarde van deze (zie hierboven) en andere passief-agressieve reacties van je in deze thread. Ook advies of vragen herhalen, als we daar op De Netweters over gaan struikelen, gaan we veel leden moeten berispen vrees ik. Keep in mind, we proberen allemaal elkaar te helpen. 🙂


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.