Beantwoorden
marcinondrums
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Dag van de Chocolade Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

WiFi frequenties niet meer te wijzigen?

De layout van Mijn Telenet is zo te zien aangepast. Daarbij lijken de opties om in de instellingen van zowel de modem als de wifi powerlines de frequenties aan te kunnen passen qua 2.4 en/of 5 GHz verdwenen. Voordat de layout van Mijn Telenet aangepast was, kon dit nog wel. Telenet verwijst daar ook nog steeds naar (https://www2.telenet.be/business/nl/klantenservice/internet/je-wifi/hoe-mijn-draadloos-internet-inst...) maar dit lijkt dus niet meer actueel te zijn. Kan het kloppen dat deze opties idd verdwenen zijn? 

18 reacties
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

WiFi frequenties niet meer te wijzigen?

@Suzy Nu, 17:30h nog eens geprobeerd en ja hoor, het werkt. Hopelijk blijft het zo.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WiFi frequenties niet meer te wijzigen?

@Suzy 

Er is helaas nog niks veranderd, ik kan in "mijn Telenet" helemaal niks zien of beheren qua WiFi powerlines. Zoals ik eerder al aangaf, heeeeeel soms kon ik de powerlines zien maar niet beheren. Maar meestal helemaal niks.

Zonet nog even gekeken en hieronder het resultaat:

nog steeds niet OK.JPG

 

Wanneer ik naar de rubriek "Gehuurde toestellen" ga zie ik dat ik een set powerlines heb. That's it. Nothing more.

Buiten dat ik daarnet ook nog een foutmelding kreeg (zie screenshot), die was er voordien  niet bij. Het is dus eigenlijk een beetje erger dan voorheen.

Ik blijf hoopvol wachten op beterschap....


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 532
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

WiFi frequenties niet meer te wijzigen?


@StefaanH  schreef:

@Suzy 

Er is helaas nog niks veranderd, ik kan in "mijn Telenet" helemaal niks zien of beheren qua WiFi powerlines. Zoals ik eerder al aangaf, heeeeeel soms kon ik de powerlines zien maar niet beheren. Maar meestal helemaal niks.

Zonet nog even gekeken en hieronder het resultaat:

nog steeds niet OK.JPG

 

Wanneer ik naar de rubriek "Gehuurde toestellen" ga zie ik dat ik een set powerlines heb. That's it. Nothing more.

Buiten dat ik daarnet ook nog een foutmelding kreeg (zie screenshot), die was er voordien  niet bij. Het is dus eigenlijk een beetje erger dan voorheen.

Ik blijf hoopvol wachten op beterschap....


 @StefaanH Even voor de zekerheid: merk je dit nog steeds op na de nieuwe MyTelenet? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WiFi frequenties niet meer te wijzigen?

@Bjarne 

Ja hoor, het is beginnen misgaan met de eerste "vernieuwing" van "mijn Telenet" (dus het verdwijnen van de grijsgroene rechthoeken) en het is dus totaal niet verbeterd met de tweede versie van een "nieuw" "Mijn Telenet".

Met de grijsgroene vlakken versie werkte alles feilloos en kon ik mijn powerlines perfect beheren, sedert de eerste "nieuwe" versie, en dus ook de huidige, tweede, nieuwe versie, kan ik enkel nog zeggen dat de powerlines op zich nog werken. Beheren kan dus helaas niet meer.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.