Wifi powerline pijltjes constant wijzigen kleur
Sedert de start van de pandemie (en het bijna voltijds homeworking) ben ik een tevreden gebruiker van de Wifi powerline. Tot gisteren, want sedert gisteren switcht de kleur van de pijltjes constant tussen rood (zwakke verbinding met modem), oranje (geen verbinding met modem) en groen/blanco (goeie verbinding met modem). Groen/blanco blijft dan constant voor één tot twee minuten en dan gaat 'ie terug via oranje & rood. Maar omdat 'ie dan van kleur wijzigt, betekent dit uiteraard ook dat ik dan (kortstondig, voor enkele seconden) mijn internetverbinding verlies. Wat in het tijdperk van Teams & Zoom soms wel lastig kan zijn 🙂
Uiteraard heb ik de usual suspects al gedaan (alles al eens heropgestart, Wifi Powerline in ander stopcontact gezet etc), maar zonder resultaat helaas.
Any bright ideas? Het stomme is dat dit ding perfect zijn ding heeft gedaan de voorbije twee jaren en sedert begin deze week van de ene dag op de andere kuren heeft beginnen krijgen. Voor de volledigheid: het is een Telenet Wifi Powerline dat ik gebruik (model PG-9082LG-TN).
- Labels:
-
WiFi valt weg
-
WiFi-powerlines