Beantwoorden
Milan2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Wifi-powerline werkt niet meer

De WiFi Powerline werkt niet meer. De lampjes branden niet. Ik had het ook in een ander stopcontact gezet maar het werkte nog steeds niet. Bij de Normale powerline die verbonden is met de router brand het huis lampje niet, maar de andere 2 wel. ik heb ook al de WiFi powerline gereset. En terug in het stopcontact gezet en er branden nog steeds geen lampjes en kan er ook geen verbinding meemaken. 

 

Titel gewijzigd door CaroDW (mod) I Vorige titel: Wifi Powerline

0 Likes
3 reacties
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1680
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Wifi-powerline werkt niet meer

@Milan2 Welke powerlines zijn dit ? Zijn dit powerlines van Telenet of een ander merk zoals Devolo?

Als je de powerlines reset, moet je ze wel terug koppelen aan de andere powerlines, anders kunnen ze geen internet doorgeven.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Milan2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Wifi-powerline werkt niet meer

16050016065877643637573125169249.jpg

Het zijn Telenet powerlines. Ik heb geprobeert om ze te koppelen maar de  normale powerline vindt ze niet en bij de wifi powerline brandt er geen enkel lampje.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Wifi-powerline werkt niet meer

@Milan2 

Die dingen gaan wel eens stuk.

Hopelijk zijn het er gehuurde van Telenet, dan kost het niets om ze te vervangen. Zijn het aangekochte exemplaren, dan kan je overwegen om een set (gratis) te huren als je dat nog niet hebt.

 

Edit: ondertussen zie ik dat het er van Telenet zijn. Ga ze omwisselen.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.