Beantwoorden
jepi
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

aangemeld blijven

Kan op mijn tablet aangemeld blijven niet aanvinken zodat ik altijd opnieuw moet aanmelden ,eap staat aan

0 Likes
16 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

aangemeld blijven

eap is voor wifree.

 

Ik veronderstel dat je Telenet homespot gebruikt?

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

aangemeld blijven

Als je een tablet van Apple hebt, dan zou dat moeten kunnen door een andere browser app dan Safari te gebruiken.

 

0 Likes
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

aangemeld blijven

Je kan gewoon via je draadloze netwerken wifree selecteren, je gegevens daarin zetten en zo kan je altijd verbinden via homespots en hotspots als deze in de buurt zijn.
Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
jepi
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

aangemeld blijven

ja

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

aangemeld blijven

Ja? 🙂
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
jancamus
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Pionier It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf!

aangemeld blijven

Ik heb homespot en wifree ingesteld want soms werkt het één ginds en het ander niet en vice versa. Aangemeld blijven kan niet aangevinkt en 'meer info' klikken brengt me asap naar .... dezelfde inlogpagina

😞

Als je dan aan het werken bent valt de connectie uit bij bijv homespot en springt drie minuten later over op wifree of vice versa.

Kan het na al die jaren internet en "vooruitgang" nu écht eens niet stabiel? Het lukt wel in Zweden of Italië, waarom dan hier niet?

Oh ja, en ik ben géén uitzondering, velen zullen gelukkig gemaakt worden met een duidelijk, degelijk en bruikbaar antwoord.

Groetjes

Samuel
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your sixth party! De kop is eraf! Hi there!

aangemeld blijven

Hallo.

 

ik heb hetzelfde probleem zowel op iPhone, iPad, als op een  externe Windows computer

 

mvg

0 Likes
Vandesv
Experienced Beetjesweter
Berichten: 15
Twee handen vol! Vernieuwde Telenet Webmail? Mooi, mooi! Leesclubje starten?

aangemeld blijven

Ik heb ook hetzelfde probleem . Welkom in de community van de gefrustreerden.
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

aangemeld blijven

Die knop 'aangemeld blijven' bij homespot kan ik ook niet aanvinken. Maar dat vind ik niet zo erg als wifree nu een zou willen werken...

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
jancamus
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Pionier It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf!

aangemeld blijven

Blijkbaar is dit de afvalbak voor ontevredenheid. Niemand wordt zo gestoord door die **bleep**klanten. Geen mails of telefoons. Kan er rustig verder gegaan worden met kingkong vallen uit te zetten in de wildernis van moderne (sic!) communicatie. Halleluja!
0 Likes
jancamus
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Pionier It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf!

aangemeld blijven

Bleep is leuk!!! Nochtans gaat het over een heel leerrijk boek van Egbert Jan van Bel, 'de klant als noodzakelijk kwaad'.
0 Likes
Vandesv
Experienced Beetjesweter
Berichten: 15
Twee handen vol! Vernieuwde Telenet Webmail? Mooi, mooi! Leesclubje starten?

aangemeld blijven

Het feit dat Telenet deze ongenoegens zelf niet opmerkt is een bevestiging van het bovenstaande ...
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7395
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

aangemeld blijven

We hebben dit verder laten onderzoeken door onze collega’s. Hier is gebleken dat het op sommige toestellen aangevinkt kan worden en op andere niet.


Dit heeft te maken met de browser die je gebruikt. Wanneer je een volwaardige browser gebruikt (bv. Chrome) en het werkt niet, kijk je best de instellingen van je cookies na. Er wordt door onze Telenet Homespot namelijk gekeken of deze actief staan. Zo niet, wordt de checkbox uitgevinkt.

 

Je kijkt dus best even de instellingen van je cookies in je browser na.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

aangemeld blijven

Je kan eventueel de Telenet Mobile App installeren om automatisch verbinding te maken met Telenet Home- en Hotspots én de Telenet partners in heb buitenland:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-de-telenet-mobile-app/

 

Ook Telenet internetklanten zonder mobiel abonnement kunnen van deze app gebruik van maken.