m-jan20
Freshman Meesterweter
m-jan20
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
22-04-2025
14:05
|
Lid sinds: 16-08-2018
Datum laatste bezoek: 22-04-2025 14:05
Ranking
Freshman Meesterweter
05-12-2018
21:34
@AndyM@ schreef: Hey beste netweters, Heb eens even een vraagje voor de misschien wat meer doorleerde Telenet-medewerker. Met Free G kan je dus een aantal app's gebruiken die je pot data van Wigo niet leegslurpt. MAAR, nu komt de vraag: Geldt voor die apps alleen Facebook messenger of ook Messenger Lite (de app die zoiezo al minder mb verbruikt)? Alvast bedankt voor het antwoord. Andy. Zeer goede vraag, ik zou zeggen alleen de "echte" Facebook Messenger. Ik zal het even voor je navragen ! Ik kom er op terug zodra ik antwoord heb.
... Meer weergeven
05-12-2018
21:33
Ik heb hier enkele dagen geleden zelf een post over gemaakt (met oplossing): https://www.netweters.be/t5/Telenet-TV-box/2de-TV-Box/m-p/54111
... Meer weergeven
05-12-2018
12:13
1
@Veke75@ schreef: Begrijp je frustratie!! Wij hebben hem ook van zaterdag maar problemen met installatie vanaf dan mss wel 50x gebeld en als ik al iemand aan de lijn kreeg , kreeg ik 5 verschillende verhalen en oplossingen.. maar gisteren werkte de box ineens, wij superblij 😁 maar na een paar uur hup gedaan er mee! Krijg ik een mail dat ik mijn dienst stop gezet heb gisteren en is mijn box terug verdwenen en moet ik hem terug binnenbrengen 😳. Maar ze zouden het voor me oplossen !! De diensten zijn nog niet op elkaar ingesteld en zo krijg je verschillende verhalen en loopt het mis!! U kaart hier inderdaad het grootste probleem aan: "de diensten zijn nog niet op elkaar ingesteld"!
... Meer weergeven
04-12-2018
15:03
@Ex-Netweter@ schreef: Sinds enkele dagen de TV Box aan het testen. Ik heb de TV Box via HDMI verbonden met een receiver en van daaruit via HDMI naar de TV = zelfde als de vroegere digicorder Met de digicorder stond het volume van de receiver op 20 om tv te kijken Nu dien ik hem op 30 te zetten bij Live TV kijken. En maar op 15 bij een film uit de TV Theek. Hoe komt het dat er zo'n verschil in zit? Dan heb ik geen geluid uit de achterste surround boxen bij TV kijken, en bij een bestelde film wel. Dolby staat aan op TVBox. Iemand een oplossing voor deze problemen? Dit is inderdaad een bekend probleem, en er wordt aan gewerkt in een toekomstige software update.
... Meer weergeven
04-12-2018
15:02
@KoenBrugge@ schreef: Supertof, die stembediening. Ik zeg "Netflix" en in een fraktie van een seconde ben ik op Netflix. Soms is er wel eens sprake van spraakverwarring. Dat kan natuurlijk niet anders. Omdat het niet altijd zo ernstig moet zijn : Wat verstaat je Digibox niet zo goed ? "The Deuce " ==> "The Juice" De zender Xite ==> excite. Waarschijnlijk is hij/zij nog niet zo goed meertalig en verwart het de verschillende talen soms door elkaar
... Meer weergeven
04-12-2018
15:00
@fschoofs@ schreef: Welke shop ben je geweest? Ik wil wel testen 🙂 Dit kan ik elke Telenet shop (natuurlijk niet zeker dat ze er 1 op voorraad hebben ) Als u over geduld bezit (wat ik dus al niet heb ); de officiële uitrol staat voor het voorjaar 2019 gepland naar alle Telenet klanten.
... Meer weergeven
04-12-2018
14:57
1
@Suzy@ schreef: @Suske @m-jan20, zoals ik eerder reeds aangaf is het in deze fase niet mogelijk om een 2de (of extra) TV-box toegestuurd te krijgen of zelf te gaan afhalen. Hij moet, opnieuw in deze fase, geïnstalleerd worden door een technicus. Zodra de TV-box beschikbaar wordt voor alle klanten, zal dit proces sowieso normaliseren. @Suske @m-jan20 eventueel kunnen jullie via social media contact opnemen met Telenet. Maar normaal moeten ze je telefonisch verder helpen. Meestal plaatst men je even in wacht en belt men met de back office, de back office registreert dan een extra TV-box op je account. Erna maakt de persoon aan de lijn een afspraak met je, toch als er geen administratieve problemen zijn met de planning. In dat geval zal ik even wachten op de officiële uitrol, is toch niet zo dringend (gaat om extra tv).
... Meer weergeven
04-12-2018
14:53
@Kempie@ schreef: Bedankt voor jullie antwoorden....ben er ondertussen uit.. Wou mijn wifi verbergen voor de nieuwe buren (ze vroegen of ze mijn wifi even mochten gebruiken daar die van hun niet werkte🤨🤔), daarom en beetje paranoïde gereageerd ☺️.. Zal inderdaad niets aan de veiligheid doen en heb sowieso een zeer lang en ingewikkeld wachtwoord dus.... Groetjes, Sven Dit verklaart veel, blij dat het opgelost is!
... Meer weergeven
03-12-2018
21:16
1
@sb@ schreef: Uitschakelen kan niet, hoe ga je anders verbinding maken? Wat je wel kan doen is je SSID "onzichtbaar" maken en dan kan ik enkel bevestigen wat anderen al hebben gezegd: dit heeft geen enkel nut. Je zal er niet "veiliger" door zijn. Exact.
... Meer weergeven
03-12-2018
21:15
1
@Suske@ schreef: Beste Suzy, hopeloos niemand aldaar kan mij een Tv Box toesturen ! nog nooit meegemaakt ??? Ik heb er echt genoeg van kon ik de klok maar terug draaien maar dat zal niet meer lukken waarschijnlijk. Ik heb net en, na mij een 5-tal keer in de wacht te hebben gezet, is het uiteindelijk nog niet gelukt wegens een probleem met de "plannings dienst". Hiervoor moest ik is terugbellen tijdens de kantooruren. Er moet blijkbaar opnieuw een technieker langskomen om deze box te installeren (waarom @Suzy? is gewoon coax & netwerkkabel aansluiten). Wat een gedoe...
... Meer weergeven
03-12-2018
19:52
@Janneke_Dust@ schreef: de vraagsteller vroeg om de WiFi SSID uit te schakelen, niet om de WiFi uit te schakelen. Terug naar de originele vraag. De regels om een verbinding te maken blijven dezelfde als met een zichtbare SSID. Het enige verschil is dat je zelf de SSID naam moet ingeven om je te kunnen verbinden. Again: waarom zou je je WiFi onzichtbaar willen zitten? Wachtwoord is toch even veilig, of vergis ik me?
... Meer weergeven
03-12-2018
18:46
@Janneke_Dust@ schreef: Bij "beveiliging" kan je de SSID onzichtbaar maken in "Mijn Telenet" Gewoon uit interesse: waarom zou je dit willen doen?
... Meer weergeven
03-12-2018
15:31
@Kempie@ schreef: Beste, Ik zou graag mijn Wifi SSID uitschakelen maar kan dit alleen maar doen als ik "één wifi netwerk" uitschakel (witte modem). Ik heb geen booster, alleen maar de modem (genoeg dekking). Wat gebeurd er met al de apparaten die met mijn wifi netwerk verbinden als ik de instelling op "uit" zet en dus 2 netwerken zie 2.4 en 5 Ghz? Gaan deze gewoon verbinden met sterkste wifi signaal (zowel 2.4 als 5 Ghz hebben zelfde SSIDen WPA). Alsook wat na het inschakelen van het onzichtbaar maken van de SSID... Alvast bedankt voor uw antwoord, Sven Dit worden dan 2 aparte wifi netwerken waarbij je ze (neem ik aan) opnieuw gaat moeten verbinden. Ik snap echter niet goed waarom u uw post begint met "ik zou graag mijn wifi SSID uitschakelen", want als u deze uitschakelt heb je totaal geen wifi meer...
... Meer weergeven
03-12-2018
13:01
@Ex-Netweter@ schreef: Hallo, ik heb een netwerprinter HP Laserjet 400 M401dne die ik aangesloten heb op de telenet modem. IP printer: 192.168.0.198 SM: 255.255.255.0 Gateway: 192.168.0.1 Mijn PC is via wifi verbonden met dezelfde telenet modem. Ik kan geen verbinding maken tussen de PC en de printer. Kan iemand een oplossing hiervoor aanreiken? Ik neem aan dat PC verwijst naar Windows? Zo ja, inderdaad de stappen die @igvfer omschreef volgen. Zo nee (Mac), laat maar weten!
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 05-04-2025 20:48 | |
2 | 04-03-2025 14:30 | |
1 | 30-01-2025 11:56 | |
1 | 24-12-2024 11:16 | |
5 | 24-12-2024 12:39 | |
1 | 19-12-2024 12:44 | |
2 | 17-12-2024 15:30 | |
2 | 17-12-2024 10:45 | |
1 | 04-12-2024 16:05 | |
1 | 21-11-2024 13:47 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
700 | 24-12-2024 11:19 | |
1307 | 21-11-2024 13:47 | |
1387 | 22-05-2024 13:50 | |
1310 | 05-12-2023 10:54 | |
3677 | 05-09-2023 18:58 |